Zainteresowanych budową tego pierwszego jest aż 25 firm i konsorcjów nie tylko z Polski, ale z całej Europy. Drugi z odcinków chcą budować 23 konsorcja, jednocześnie zainteresowane budową pierwszego.
– Tylko dwie firmy chcą budować drogę S7 jedynie między Lubniem a Naprawą – informuje Iwona Mikrut z krakowskiego oddziału GDDKiA.
Na liczącym 7,6 km odcinku Lubień – Naprawa, oprócz dwujezdniowej drogi klasy S, mają powstać m.in. dwa Miejsca Obsługi Podróżnych, ponadto 10 obiektów inżynierskich i 6 małych mostków.
Odcinek Skomielna Biała – Chabówka jest krótszy, ma 6,1 km. Oprócz dwujezdniowej drogi na budowę na nim czekają dwa węzły drogowe, Obwód Utrzymania, 17 wiaduktów i estakad oraz 4 małe mostki.
Złożone przez firmy wnioski są teraz sprawdzane. Może to potrwać nawet pół roku. Spośród nich wybrane zostaną te, które będą zaproszone do drugiego etapu przetargu.
Do 5 marca br. firmy mogą składać wnioski w przetargu na budowę odcinka drogi Skomielna Biała – Naprawa wraz z tunelem pod górą Luboń.
Wskaźnik Bogactwa Narodów, wiemy gdzie jest Polska
Dołącz do nas na Facebooku!
Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!
Dołącz do nas na X!
Codziennie informujemy o ciekawostkach i aktualnych wydarzeniach.
Kontakt z redakcją
Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?