MKTG SR - pasek na kartach artykułów

Warto zapamiętać

MM
* Konsument ma prawo reklamować nienależycie wykonaną usługę. Ważne jest, aby mieć dowód, kiedy składało się reklamację, co kwestionowało oraz czego żądało. Reklamację najlepiej złożyć na piśmie, wysyłając ją usługodawcy listem poleconym.

* Cena podawana na produkcie albo przez sprzedawcę czy usługodawcę jest ostateczną ceną produktu, zawierającą wszelkie podatki i obciążenia. Cena podana na towarze lub na półce sklepu nie może być podwyższana przy kasie.

* Podając ceny żywności sprzedawca ma obowiązek podać nie tylko cenę danego towaru (np. za butelkę soku czy paczkę ciastek), lecz również cenę za jednostkę miary (np. litr, kilogram).

* Warto przechowywać nie tylko umowy i regulaminy, lecz także paragony, rachunki, faktury i dowody ich opłacenia.

* Konsument ma prawo w ciągu 10 dni odstąpić od umowy zawartej z akwizytorem.

* Kupując cokolwiek w sklepie, zawierasz umowę. Na jej podstawie każda ze stron ma określone obowiązki. Twój to zapłata ceny, sprzedającego - wydanie towaru (i koniecznie paragonu).

* Jeżeli konsument zgłasza reklamację z racji niezgodności towaru z umową, sprzedawca musi ją przyjąć i nie wolno mu odsyłać konsumenta do producenta czy do serwisu.

* Każda osoba obsługująca klientów w sklepie czy supermarkecie jest sprzedawcą i ponosi odpowiedzialność za produkt, jak też przekazywaną na jego temat informację.

(MM)

Dołącz do nas na Facebooku!

Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!

Polub nas na Facebooku!

Dołącz do nas na X!

Codziennie informujemy o ciekawostkach i aktualnych wydarzeniach.

Obserwuj nas na X!

Kontakt z redakcją

Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?

Napisz do nas!
Wróć na dziennikpolski24.pl Dziennik Polski