Celem akcji, nad którą patronat medialny objął „Dziennik Polski”, jest ograniczenie występowania w rodzinie przemocy oraz problemu alkoholowego.
Najpierw pojawiły biało-czarne plakaty z napisami „W każdej chwili... ty decydujesz” i „Za każdym razem... ty decydujesz”.
Teraz zastąpiono je barwnymi bilbordami, na których widać m.in. mężczyznę trzymającego w jednej ręce pasek, w drugiej piłkę, a na dalszym planie – kulące się ze strachu dziecko.
Organizatorzy przedsięwzięcia chcą zwrócić w ten sposób uwagę ludzi na odpowiedzialność za podejmowanie decyzji oraz możliwość dokonywania zmian w każdym momencie życia.
Wśród mieszkańców rozdawane są również ulotki. Dariusz Siatka z MGOPS w Niepołomicach zaznacza, że opracowano je tak, by każdy do kogo trafią mógł symbolicznym gestem – poprzez oderwanie jej części – dokonać własnego wyboru w sprawie której dotyczy kampania.
Na ulotkach zamieszczono też informacje o miejscach, gdzie można uzyskać wsparcie, gdy w rodzinie pojawia się przemoc.
Dołącz do nas na Facebooku!
Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!
Dołącz do nas na X!
Codziennie informujemy o ciekawostkach i aktualnych wydarzeniach.
Kontakt z redakcją
Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?