- Był piekielnie szybki - tak prowadzący citroena ds3 wrc Francuz opisał pojedynek z Finem Jari-Matti Latvalą (ford fiesta wrc), z którym do ostatnich centymetrów walczył o pierwsze miejsce.
Zadowolony nie był Sebastien Loeb (citroen ds3 wrc). Francuz broniący tytułu mistrza świata, do mety dotarł bowiem jako trzeci. - Na ostatnim zakręcie pojechałem zbyt szeroko. Wyrzuciło mnie w piach. Straciłem kilka sekund - wspominał swoje przygody. Gdyby nawet owego błędu nie popełnił, to i tak wcześniej poniósł zbyt duże straty, by myśleć o lepszym miejscu (blisko 28 sekund na mecie). Wcześniej Francuz narzekał na duże kamienie na trasie i nadsterowność rajdówki. Utrzymał jednak prowadzenie - 74 punkty - w klasyfikacji generalnej mistrzostw świata. O dwa punkty mniej ma Fin Mikko Hirvonen (ford fiesta wrc), a o pięć gorszy jest Ogier.
Pierwszą piątkę rajdu uzupełnili kierowcy forda - Fin Mikko Hirvonen i Brytyjczyk Matthew Wilson. Warto również odnotować szósty czas Fina Kimiego Raikkonena (citroen ds3 wrc). - To był jeden z najlepszych moich startów - zapewniał były jeździec Formuły 1. Kolejny kierowca citroena - Norweg Petter Solberg - pożegnał się z trasą na 17. oesie, będąc wtedy na czwartym miejscu.
W Rally 1000 Miglia polski kierowca Maciej Oleksowicz (ford fiesta s2000) zajął 12. miejsce w klasyfikacji generalnej, a 7. w mistrzostwach Europy (pierwsza eliminacja w tym sezonie. Włoskiego klasyka - 247 km odcinków specjalnych - wygrał Paolo Andreucci jadący peugeotem 207 s2000
(DMA)
Dołącz do nas na Facebooku!
Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!
Dołącz do nas na X!
Codziennie informujemy o ciekawostkach i aktualnych wydarzeniach.
Kontakt z redakcją
Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?