W poniedziałek wojewoda Małopolski Jerzy Miller podpisze decyzję zezwalającą na realizację tej inwestycji.
– Będzie to różnorodna i malownicza droga ekspresowa. Jej wyjątkowość podyktowana została przez przyrodę. Inżynierowie, by dostosować się do warunków terenowych, aż połowę trasy, czyli 8 kilometrów, zaprojektowali po wiaduktach, estakadach i mostach oraz w tunelu – informuje Iwona Mikrut z krakowskiego oddziału GDDKiA. Sam tunel pod Małym Luboniem będzie miał ponad 2 kilometry.
Firmy, które chcą budować te odcinki S7, mają czas na przedstawienie swoich ofert do połowy lutego.
Strefa Biznesu: Zwolnienia grupowe w Polsce. Ekspert uspokaja
Dołącz do nas na Facebooku!
Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!
Dołącz do nas na X!
Codziennie informujemy o ciekawostkach i aktualnych wydarzeniach.
Kontakt z redakcją
Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?