Nasza Loteria SR - pasek na kartach artykułów

Mistrzostwa Europy to reklama za 46 miliony

(AH)
Urzędnicy podsumowali wczoraj Mistrzostwa Europy do lat 21 w Polsce. - Wartości promocyjne imprezy przerosły nasze najśmielsze oczekiwania. W naszym mieście jeszcze nigdy nie było imprezy sportowej, która byłaby śledzona przez tak wielu ludzi - uważa doradca prezydenta ds. sportu Janusz Kozioł.

Ekwiwalent reklamowy, czyli pieniądze, jakie musiałoby wydać miasto na przekazy reklamowe, wyniósł ponad 46 milionów złotych. Oprócz tego pojawiło się ponad 10 tysięcy publikacji medialnych o Krakowie. Rozgrywki w Polsce śledziło łącznie 140 mln ludzi ze 150 krajów. Organizacja turnieju w naszym mieście została też pozytywnie oceniona przez zewnętrznych obserwatorów. - Z oficjalnych źródeł wiemy, że na konto Krakowa spływają liczne pochwały ze strony UEFA i innych miast organizatorów - mówił koordynator miast gospodarzy mistrzostw Michał Langer.

WIDEO: Magnes. Kultura Gazura - odcinek 11

Autor: Gazeta Krakowska, Dziennik Polski, Nasze Miasto

Dołącz do nas na Facebooku!

Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!

Polub nas na Facebooku!

Dołącz do nas na X!

Codziennie informujemy o ciekawostkach i aktualnych wydarzeniach.

Obserwuj nas na X!

Kontakt z redakcją

Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?

Napisz do nas!
Wideo
Wróć na dziennikpolski24.pl Dziennik Polski