Ekwiwalent reklamowy, czyli pieniądze, jakie musiałoby wydać miasto na przekazy reklamowe, wyniósł ponad 46 milionów złotych. Oprócz tego pojawiło się ponad 10 tysięcy publikacji medialnych o Krakowie. Rozgrywki w Polsce śledziło łącznie 140 mln ludzi ze 150 krajów. Organizacja turnieju w naszym mieście została też pozytywnie oceniona przez zewnętrznych obserwatorów. - Z oficjalnych źródeł wiemy, że na konto Krakowa spływają liczne pochwały ze strony UEFA i innych miast organizatorów - mówił koordynator miast gospodarzy mistrzostw Michał Langer.
WIDEO: Magnes. Kultura Gazura - odcinek 11
Autor: Gazeta Krakowska, Dziennik Polski, Nasze Miasto
Follow https://twitter.com/dziennipolskiDołącz do nas na Facebooku!
Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!
Dołącz do nas na X!
Codziennie informujemy o ciekawostkach i aktualnych wydarzeniach.
Kontakt z redakcją
Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?