Klienci mają do wyboru jednostki benzynowe lub wysokoprężne, 6-biegową przekładnię manualną lub skrzynię automatyczną Xtronic oraz dwa rodzaje napędu - na jedną lub obie osie. Trzeba przyznać, że Qashqai świetnie radził sobie w trakcie jazdy autostradami i podczas wyprzedzania.
We wnętrzu poliftingowego Qashqaia uwagę przykuwa kierownica. Wzorem nowoczesnych aut sportowych jest spłaszczona u dołu, co według projektantów ma ułatwiać wsiadanie i wysiadanie z pojazdu.
Kratki nawiewów i wewnętrzne klamki zostały wykonane z lepszych gatunkowo i przyjemniejszych w dotyku materiałów, a centralny podłokietnik między przednimi fotelami (od wersji Acenta wzwyż) ozdobiono przeszyciami.
Dodatkowo wprowadzono do oferty nową wersję wyposażenia Qashqaia - Teknę+, która w założeniu ma sprawiać, że japońsko-francuski crossover będzie bardziej elegancki i zacznie sprawiać wrażenie auta luksusowego. By podkreślić to jak bardzo „premium” jest nowa wersja Qashqaia, producent postawił na współpracę z firmą Bose, której sprzęt audio reprezentuje najwyższą półkę.
Priorytetem było ograniczenie kołysania nadwozia i lepsze tłumienie nierówności. Uzyskano to m.in. poprzez ograniczenie sprężystości układu kierowniczego oraz modyfikację elementów gumowych, a także zwiększoną sztywność stabilizatora poprzecznego. W odświeżonym Nissanie wprowadzono dodatkowe rozwiązania ograniczające hałas i wibracje. Auto ma m.in. alarm o zmianie pasa ruchu oraz systemy wykrywania obiektów w martwych polach i odczytywania znaków.
Zamykają ulicę Grzegórzecką. Czeka nas zakorkowanie miasta
Źródło: dziennikpolski24.pl
Follow https://twitter.com/dziennipolskiDołącz do nas na Facebooku!
Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!
Dołącz do nas na X!
Codziennie informujemy o ciekawostkach i aktualnych wydarzeniach.
Kontakt z redakcją
Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?