Nasza Loteria SR - pasek na kartach artykułów

Bo klienci mało ruchliwi...

Redakcja
Funkcję dębickiego Punktu Obsługi Klienta ma pełnić placówka w Tarnowie Fot. Łukasz Jaje
Funkcję dębickiego Punktu Obsługi Klienta ma pełnić placówka w Tarnowie Fot. Łukasz Jaje
REGION. Tauron likwiduje punkty obsługi klienta, utrudniając tym ostatnim życie. Ostatniego dnia października spółka zamknie punkt w Dębicy, a podobny los spotkał wcześniej Dąbrowę Tarnowską.

Funkcję dębickiego Punktu Obsługi Klienta ma pełnić placówka w Tarnowie Fot. Łukasz Jaje

Na Powiślu do dziś nie milkną głosy oburzenia, mimo, że placówka nie działa tam już od 18 maja.

Tauron swoje kroki tłumaczy "małym ruchem klientów". Obowiązki dąbrowskiego oraz dębickiego POK-u ma pełnić placówka w Tarnowie.

- Zmiany są dla nas bardzo bolesne. Przekonałem się o tym na własnej skórze. Żeby załatwić zamontowanie licznika musiałem jechać nie do Tarnowa, ale aż do Bochni - mówi Tadeusz Gubernat, mieszkaniec stolicy Powiśla i radny miejski.

W Tauronie twierdzą natomiast, że klienci nie wyrażają niezadowolenia z reorganizacji, która ponoć została poprzedzona akcją informacyjną.

- Przeprowadziliśmy również konsultacje z lokalnymi władzami, podczas wizyty złożonej przez naszych przedstawicieli u burmistrza Dąbrowy Tarnowskiej 27 kwietnia - twierdzi Elżbieta Bukowiec, rzecznik prasowa Tauron Sprzedaż. - Nikt nic nie wiedział o planach Tauronu. Nie mógłbym tego pomysłu zaopiniować pozytywnie - zapewnia Stanisław Początek, burmistrz Dąbrowy Tarnowskiej. Samorządowiec dodaje, że likwidacja spotkała się z bardzo krytycznymi opiniami. W bankach tworzą się kolejki ludzi chcących zapłacić rachunki za prąd. Kolejnym minusem jest prowizja, którą trzeba uiścić. Powiśle nie jest najbogatszym regionem i ludzie liczą tu każdy grosz. Tudno też przypuszczać, żeby starsi ludzie załatwiali sprawy przez internet. Rada zapowiada protesty.

Na podobny krok zdecydują się w Dębicy. Tam przedstawiciele Tauronu też mieli spotkać się z władzami miasta. Samorządowcy nie kryją zaskoczenia.

- Pierwsze słyszę. Od pana dowiedziałem się, że Tauron chce zamknąć nasz punkt. Z pewnością wyrazimy swój sprzeciw, chociaż nie sądzę, żeby spółka wzięła to pod uwagę. Ludzie na tym stracą. Żadna infolinia nie zastąpi bezpośredniego kontaktu - mówi Stefan Bieszczad, przewodniczący rady miejskiej w Dębicy.

Według przedstawicieli Tauronu, zlikwidowane Punkty Obsługi Klienta najlepiej zastąpi specjalna infolinia. Aby z niej skorzystać należy zadzwonić pod nr tel. 32 606 0 606. Infolinia działa od poniedziałku do piątku w godz. 7-18.

Łukasz Jaje

emisja bez ograniczeń wiekowych
Wideo

Strefa Biznesu: RPP zdecydowała ws. stóp procentowych? Kiedy obniżka?

Dołącz do nas na Facebooku!

Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!

Polub nas na Facebooku!

Dołącz do nas na X!

Codziennie informujemy o ciekawostkach i aktualnych wydarzeniach.

Obserwuj nas na X!

Kontakt z redakcją

Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?

Napisz do nas!

Polecane oferty

Materiały promocyjne partnera
Wróć na dziennikpolski24.pl Dziennik Polski