31.01.2012

W Miechowie powstają kolejne markety

Przy "siódemce" już ruszyła budowa obiektów handlowo-usługowych Fot. Magdalena Uchto

INWESTYCJE. Być może jeszcze w tym roku otwarty zostanie Intermarché i Bricomarché. Planowana jest budowa kolejnych obiektów handlowo-usługowych. Lokalni przedsiębiorcy obawiają się, że obroty w ich sklepach będą coraz mniejsze.

Ryszard Nasada, rzecznik prasowy miechowskiego starostwa wylicza, że w ciągu dwóch lat Wydział Budownictwa i Architektury wydał pozwolenia na budowę czterech obiektów handlowo-usługowych o kubaturze powyżej 1 tys. metrów sześc. - Z pozwoleń wydanych w 2011 roku wynika, że tego typu budynki powstaną przy ulicy Taborowicza oraz Sienkiewicza - informuje rzecznik. Natomiast w 2010 roku wyrażono zgodę na budowę dwóch obiektów przy trasie E7. Ta inwestycja już ruszyła. Na odcinku między ul. Prusa a Racławicką prace idą pełną parą.

Ryszard Nasada zwraca uwagę, że pozwolenia są ważne przez okres 3 lat. W tym czasie budowa musi się rozpocząć. Rzecznik zaznacza, że w dokumentacji nie jest zawarta nazwa powstającego sklepu. Z informacji, jakie uzyskał "DP" wynika, że w Miechowie powstaną dwa supermarkety zarządzane przez Grupę "Muszkieterowie" - Intermarché (branża spożywcza) i Bricomarché (z akcesoriami dla domu i ogrodu). Eliza Orepiuk, kierownik Dyrekcji Komunikacji i Informacji "Muszkieterów", podkreśla, że markety ruszą pod koniec tego lub na początku przyszłego roku.

Stanisław Cierpisz, prezes Gminnej Spółdzielni "Samopomoc Chłopska" w Miechowie, podkreśla, że w GS zatrudnionych jest około 90 osób. Uważa, że kolejne markety pogorszą sytuację na lokalnym rynku. - Już teraz odczuwamy spadek obrotów - mówi. Obecnie w Miechowie funkcjonuje już kilka sklepów sieciowych - Biedronka, Lidl, Tesco, Lewiatan, Delikatesy "Centrum". Przedsiębiorcy podkreślają, że z jednej strony gmina narzeka na niskie wpływy z tytułu podatku CIT, a z drugiej - w mieście pojawiają się kolejne firmy, które ten podatek płacą za granicą. Stanisław Cierpisz przyznaje, że nie dziwi go, iż klienci często odwiedzają "Biedronkę". - To jest chyba jedno z nielicznych miast, w którym market ulokowany jest w samym centrum, w sąsiedztwie urzędów, banków, biur, czyli tych instytucji, których pracownicy mogą liczyć na stały dochód. Na zakupy wybierają się więc tam gdzie mają najbliżej - mówi.

Handlujący twierdzą, że decyzja o lokalizacji marketu w tym miejscu pogrążyła niektórych miejscowych przedsiębiorców. Z niepokojem słuchają informacji o wejściu na rynek kolejnych obiektów handlowo-usługowych.

Burmistrz Dariusz Marczewski podkreśla, że - w sytuacji gdy nie ma Planu Zagospodarowania Przestrzennego - gmina wydaje decyzję o warunkach zabudowy. Dodaje, że inwestorzy płacą podatek od nieruchomości oraz od zatrudnionych. Uważa, że kolejne markety nie będą hamować rozwoju miasta, a ściągną tu na zakupy osoby spoza powiatu.

Magdalena Uchto

magdalena.uchto@dziennik.krakow.pl

wydrukuj wyślij

Portal „Dziennik Polski” wraz ze wszystkimi treściami będącymi jego elementami składowymi - w szczególności internetowe wydanie „Dziennika Polskiego” i treści będące jego elementami składowymi - podlegają ochronie prawnej na podstawie międzynarodowego i polskiego prawa autorskiego. Jakiekolwiek korzystanie z utworów, o których mowa powyżej, przekraczające dozwolony użytek osobisty (uregulowany w ustawie o prawie autorskim i prawach pokrewnych) wymaga wyraźnej zgody Wydawcy - POLSKAPRESSE Sp. z o.o., które z tytułu praw autorskich jest podmiotem uprawnionym do wydania takiej zgody.



Waszym zdaniem

Maciek
2012-04-30 12:36:47

a w Kojocie jak człek po kilku piwach to już leją poniżej kreski a przy rachunku dopisują - tak miałem w sobotę - uważajcie

Odpowiedz »

korzeń spichrzowy
2012-04-23 21:37:38

To nie Burmistrz decyduje, jakie markety powstaną w Miechowie. Każdy ma prawo kupić grunt i po spełnieniu warunków technicznych może postawić nawet dom uciech. Gdyby w Miechowie powstał prawdziwy plac targowy, taki jak w Wolbromiu.....każdy miałby prawo do handlu, dlaczego nie ma miejca w którym można handlować każdego dnia? Dlaczego wypędzono handlujących Bułgarów z Miechowa? Ktoś miał w tym cel.....Galeria Miechowska, Intermarche, Lidl, Biedronka,Tesco....Delikatesy Centrum, zobaczymy, kto się utrzyma. Każdy ma prawo wyboru kupna tego co polskie albo z importu.

Odpowiedz »

Miechowianin
2012-04-20 16:55:14

TE markety wyniszczają Miechów, podatków nie płacą a jak płaca to zagranicą albo maja ulgi podatkowe a ludzie kupując w tych marketach pozbywa się pieniądza który wypływa gdzieś daleko , i dziwicie się ludzie że jest źle ale to jest wina naszych władz które dopuszczają do takiego stanu rzeczy

Odpowiedz »

Olo
2012-04-30 12:33:50

ja tam kupuje tylko Miechowskie kefiry

Odpowiedz »

hmm?
2012-03-26 09:26:03

Czy to prawda że w Miechowie będzie druga Biedronka? Niedaleko Energetyka?

Odpowiedz »

abc
2012-04-19 19:18:34

No, ciesz się..17 Biedronek ma być...

Odpowiedz »

hmmm?
2012-03-19 09:32:32

co i kto buduje obok bph?

Odpowiedz »

miechowianka
2012-03-19 09:54:12

Pan Grzywnowicz Galerie buduje......

Odpowiedz »

ciekawe
2012-04-16 16:13:11

ciekawe ile mu jego teściowa dała forsy na galerię? a tak z innej beczki kiedy ta pani wypłaci pieniądze z kasy?

Odpowiedz »

???
2012-04-16 16:59:37

wypłaci wypłaci?????????????????????? ależ skąd przecież ona ma córunie, które potrzebują się stroić no i wnuczki, które muszą być dobrze ubrane ......

Odpowiedz »

samotna mama
2012-04-21 17:49:53

a ja mam dzieci które nie maja co jeść, a panie z kasy nie wiedza gdzie sie podziało ponad sto tysięcy? tylko one miały dostep do pieniędzy członków kasy, chyba trzeba prase zainteresować że ludzie czekaja po 2 lata na wkłady z kasy

Odpowiedz »

poszkodowany
2012-05-22 18:34:37

na takie to tylko prokuratura, więzienie, chleb i woda, niech zarząd bierze kredyt i oddaje co nie jego!

Odpowiedz »

KW
2012-04-18 20:20:44

PRZECIEZ TO PRZYWŁASZCZENIE SOBIE CUDZYCH PIENIĘDZY, NAD TAKIMI KASAMI CZUWAJA ZWIĄZKI ZAWODOWE WIĘC PRACOWNIK TAM SIE MOŻE ZWRÓCIĆ W RAZIE PROBLEMÓW

Odpowiedz »

gdzie pieniądze z kasy ?
2012-04-21 17:53:11

no własnie było zebranie z tymi nibyzwiązkami, ale rączka rączke myje, jeden związkowiec uciekł szybko a pani Irena? ona tam tylko sprząta nic nie wie ale pensje bierze

Odpowiedz »

hehe
2012-04-03 09:14:03

to i galerianki będą :)))))))))))

Odpowiedz »

:)
2012-03-19 13:35:14

dzięki za info

Odpowiedz »

munia
2012-03-20 09:28:16

ale Galeria w sensie że co? Mini mini mini galeria Miechowska? Czy wypas, lądowisko dla VIPów, basen, sauna itd

Odpowiedz »

W bulu
2012-03-15 08:15:22

Wszyscy kochają Maryjana!!! http://www.miechowski.blogspot.com/

Odpowiedz »

obywatel
2012-03-10 17:50:34

Burmistrz się lansuje, uśmiecha i klepie po plecach, wszystko po to aby dostać się wyżej, do sejmu, tak że co będzie w Miechowie później to już nie jego problem.

Odpowiedz »

dd
2012-02-13 17:24:47

czy to nie jest śmieszne że w biurze GS prezes Cierpisz przyjmuje ludzi będących już na emeryturach i daje pełny etat a pracownikom na stoiskach obcina etaty żeby przy zwolnieniu nawet zasiłku nie wzięli a osoby po wychowawczym nie mają gdzie pracować

Odpowiedz »

emerty
2012-02-25 15:30:49

bo takie mamy przepisy a w szpitalu tylko osoby z II gr. bo sa dotowane 120%dostaje pracodawca zaplaci zus,pobory i jeszcze mu zostanie.

Odpowiedz »

obserwator
2012-02-15 09:08:15

W biurze GS rzeczywiscie sa starzy pracownicy emerytowani i dalej pracuja bo Prezes idzie im na reke.On nie potrzebuje mlodych ludzi.Starzy beda za nim a mlodzi innymi kategoriami mysla i to mu nie na reke jest.Dlatego trzyma starych ludzi przy sobie.

Odpowiedz »

z kozłowa
2012-02-15 11:17:28

to zupełnie odwrotnie jak w kozłowie, wójt i jego rodzinka stawiają na młodych niedoświadczonych bo można sobie ich "wychować" a "starzy" za duzo wiedza to należało ich pozwalniać bo jeszcze by cos na światło dzienne wylazło

Odpowiedz »

hihihi
2012-04-24 17:50:50

i bez wykształcenia, ledwie pokończyły szkoły rolnicze w Książu i w Krzelowie i wielkie panie urzędniczki, zanim je kto "wychowa" to gmina sie rozleci

Odpowiedz »

hahahah
2012-04-25 19:45:12

i bez wykształcenia, ledwie pokończyły szkoły rolnicze w Książu i w Krzelowie - tak ale posłuszne i trzęsą gaciami przed władza a tylko takie pracownice pożądane w gminie Kozłów

Odpowiedz »

też z Kozłowa
2012-02-19 18:35:38

masz całkowitą rację, doświadczonych pozwalniać, albo odsunąć, a załatwić jak co trzeba to nie ma kto, zdania poprawnie napisać nie umieją, człowiekowi prostemu coś wytłumaczyć albo pomóc nie ma kto.

Odpowiedz »

tego już za wiele...
2012-02-14 19:59:42

W ogóle w całym Miechowie, pełno takich pracujących emerytów, a młodzi ze studiami (czytaj z większymi kwalifikacjami) pracy nie mogą znaleźć i gdzie tu jakaś sprawiedliwość społeczna?

Odpowiedz »

pracująca
2012-02-25 11:20:55

ludzie z prawdziwymi studiami problemów ze znalezieniem pracy nie mają. Trzeba było nie robić studiów na byle jakich zaocznych pseudouczelniach (wszechnica Świętokrzyska albo Wyższa szkoła Ochrony Środowiska w Miechowie, albo szkoła umiejetności wszelakich w Kielcach. Kupujecie sobie byle jakie dyplomy inżynierów lub magistrów, a potem macie pretensje do całego świata, ze was nikt nie chce. BO NIC NIE UMIECIE !!!

Odpowiedz »

!
2012-03-21 12:15:55

NO WŁAŚNIE TWOJA WYPOWIEDŹ POKAZUJE TWOJĄ INTELIGENCJĘ . A jakie TY niby studia skończyłaś. Nie obrażaj innych bo pewnie pracę po znajomości albo za łapówę masz!

Odpowiedz »

zs
2012-03-01 22:24:18

Może Ty po prostu zrobiłaś dobre studia-prawdziwe, gratulacje, ale nie daje Ci to prawa do obrażania nawet tych pseudo-studiów. Są też tacy, którzy skończyli te prawdziwe i nie ma dla nich pracy w Miechowie, niestety. Po prostu w naszym mieście panuje rodzime zatrudnianie np. szpital. Być może jesteś jedną z tych wybranych, szczęścia i jak najdłuższej pracy.

Odpowiedz »

uwaga
2012-03-09 13:46:49

ja na szczęscie skonczylem techniczne i mam 5000 do łapy i dziękuje za uwage

Odpowiedz »

geesowiec
2012-02-13 23:04:07

Dajcie spokój temu Prezesowi to dobry i swój chłop.

Odpowiedz »

kli
2012-02-13 17:03:07

jak można obcinać etaty pracownikom a w biurze przyjmować na całych etatach ludzi mających emerytury

Odpowiedz »

Anonymus
2012-02-13 11:03:52

NIE dla ACTA!!! NIE dla Tuska!!! NIE Marczewskiemu!!!!

Odpowiedz »

LOL
2012-04-03 09:26:10

HAhaHAHAHAHAHAHAHA

Odpowiedz »

drogowiec
2012-02-12 21:15:11

Gdyby budowniczowie Lidla nie pokazali miechowskim inżynierom drogownictwa jak zrobić lewoskręt na Racławickiej, to zapewne byłby problem ze zrobieniem go obok UMiG.

Odpowiedz »

omer
2012-02-12 12:31:37

poprzednia władze była wielkim nieporozumieniem ;ale obecna to cełkowita katastrofa-daliśmy się nabrać na ładne słówka ,i kupę obietnic-dobrze że wybory za dwa lata.

Odpowiedz »

Mark
2012-02-09 22:47:42

Przeczytałem komentarze i powiem tak: Panowie i Panie, komuna się skończyła. Burmistrz, władze lokalne mają jedynie nie przeszkadzać w rozwoju biznesu. Mało, stwarzać warunki lokalowe,prawne / plany zagospodarowania przestrzennego, wspomagac w pozyskaniu środków unijnych, pomóc w szkoleniach kadr, jej kształceniu itd. Reszta to inicjatywa i pomysły ludzi miasta i regionu! To od nas zależy czy będzie praca, czy nie! Kochani. Zmienić trzeba metalność. Z biernej - dajcie pracę, na aktywną - tworzę biznes i daje innym pracę!

Odpowiedz »

Do "Mark"-a
2012-02-13 16:13:19

Jeżeli burmistrz ma tylko nie przeszkadzać, i robić to co zwykły urzędnik to niech zarabia tyle co zwykły urzędnik. A jeżeli zarabia 12-tys. to niech na to zapracuje. Za pokazywanie się na spotkaniach opłatkowych i tym podobnych "imprezach", mówieniu, że nic nie mogę nie można brać takich sum, bo ludzie pracują ciężko na "kawałek chleba", jeżeli w ogóle pracę mają.

Odpowiedz »

zaściankowy
2012-02-11 18:52:56

To raczej Ty zmień swoje mentalne myślenie, przeztaj programy rozwoju małopolskich gmin, spójrz na STRUKTURĘ ORGANIZACYJNĄ wiejskich gmin powiatu krakowskiego, wielickiego etc.Dynamicznie rozwijające się gniny nie tylko stworzyły dobre programy. Zmieniły język komunikowania się. To tylko w zaśianku małopolski jest Wydział Kultury-tam on ZWANY JEST Wydziałem Rozwoju, Promocji i Kultury. KOCHANY wyjdź z Miechowa, spójrz na gminę Pałecznica, która uwolniła się od powiatu miechowskiego. Wójt gminy kandyduje jako nieliczny z małopolski w konkursie Wójta Roku.

Odpowiedz »

roznosiciel uloek
2012-02-11 08:16:51

Cytować broszurki reklamowe (Unijne) - nic trudnego, spójrz na biedną gm. Iwanowice (Maszków, Narama), odwiedź budynek urzędu. Zajrzyj do Michałowic i Zielonek, Oni startowali z niższego pułapu.

Odpowiedz »

unijny dotator
2012-02-10 08:03:54

Ja czytałem tylko Twoje komentarze i pytam: byłeś przy władzy czemu tego nie realizowałeś, łatwiej mówić niż pisać.

Odpowiedz »

komuch
2012-02-10 07:54:58

A kiedy komuna skończyła się w Miechowie?, ja jeszcze żyję. Panie "...rozwój biznesu..." ha, ha, ha w Miechowie.

Odpowiedz »

Janek
2012-02-06 18:54:14

W Stalowej Woli IKEA otwiera fabrykę gdzie pracę znajdzie 300 osób. Dlaczego nie w Miechowie???????????????????????????

Odpowiedz »

Mark
2012-02-09 22:37:14

Być może małe zakłady usługowo - produkcyjne o nowych technologiach , fimy specycyjno - transportowe, obsługi rolnictwa,turystyczno -szkoleniowe, hotele,szkoły - filie wyższych szkół bo sporo tu biednej, ale kształcącej się młodzieży i potrzeba zatrzymania jej w rejonie, mają tu szanse, ale brak mediów / dostatecznej ilosci wody dla przemysłu ,a skąd prąd, gaz? / to nie ułatwia wielkiej inweastycji produkcyjnej i o tym wiedzą ludzie władz lokalnych od lat lub powinni brać to pod uwagę. Nie liczmy więc na wielkie inwestycje. Raczej drobne lecz liczne i tu jest pole do popisu dla przedsiębiorczych ludzi gminy, których władze powinny wspomagać a nie załatwiać za nich ich biznesów.

Odpowiedz »

hotelarz z miechowa
2012-02-10 08:01:48

-ja jednak widzę to inaczej,być może jeszcze więcej aptek, hospicjum, oddziałów przewlekle chorych. Należy stworzyć konkurencję dla pana Kumuńskiego z ul. Szpitalnej i dla pana grabaża.

Odpowiedz »

jaś
2012-02-14 09:06:45

to stwórz

Odpowiedz »

Aktywny
2012-02-08 09:02:40

Chłopie, wiesz na ilu ja spotkaniach opłatkowych byłem? Ile rąk podałem? Ile innych imprez odbyłem? Ja nie mam czasu na takie bzdury!

Odpowiedz »

zły
2012-02-07 10:55:56

no właśnie? DLACZEGO? bo nasi Wybrańcy ma ją to w d...e! tragedia

Odpowiedz »

kasia sta
2012-02-06 10:13:15

TRZEBA TO JASNO POWIEDZIEĆ GMINA NIERZĄDEM STOI w przenośni i dosłownie. kto pracuje ten wie;)

Odpowiedz »

Hubert
2012-02-05 20:44:18

Burmistrza który nie dba o lokalną przedsiębiorczość i jeszcze jest z tego zadowolony, powinno sie w trybie natychmiastowym odwołać, ponieważ jest to ewidentne działanie na szkodę Gminy. Opowiadanie że ktoś będzie przyjeżdżał na zakupy z sąsiedniego powiatu jest tak irracjonalne że nawet nie chce mi się z tego śmiać, raczej płakać trzeba..

Odpowiedz »

debil
2012-02-05 16:11:16

no debil!!!!!!!!

Odpowiedz »

I
2012-02-04 14:24:34

Młodzi, wykształceni, bezrobotni lub niezadowoleni, a może napiszmy petycję do burmistrza z prośbą o to by poczynił starania i ściągnął wreszcie do Miechowa przedsiębiorce, który polepszy byt nas wszystkich. Niech wreszcie w Miechowie zacznie się coś dziać!!! Być może Pan burmistrz (pomimo licznych pielgrzymek) nie zdaje sobie sprawy z tego, jak wielu z nas poszukuje zajęcia. Pod petycją podpiszemy się wszyscy nie tylko mieszkańcy Miechowa, ale również pobliskich miejscowości, ci wszyscy, którzy czekają na pracę w prężnej firmie, zróbmy coś zanim zaorzą rynek w Miechowie i posieją zboże!!!- Co Wy na to?

Odpowiedz »

nie dla ACTA, Tuska i Muchy
2012-02-13 20:33:05

jak jesteś taki mądry to sam zostań przedsiębiorcą zbuduj fabryke i zatrudnij ludzi - wszyscy by chcieli iść na gotowe... a w dzisiejszych czasach niestety trzeba samemu wyjść z inicjatywą, mieć pomysł i zapał do jego realizacji...

Odpowiedz »

A
2012-02-11 19:22:51

Racja!!

Odpowiedz »

miechowianka
2012-02-09 10:29:48

Zgadzam sie w 100% z opisem.Pan Burmistrz nie dba o zmniejszenie bezrobocia w Miechowie.On tylko dba o siebie aby mu bylo dobrze i znajomych aby bez konkursu przyjmowac do Urzedu.Oj!!! rozliczymy Burmistrza przy nastepnych wyborach.

Odpowiedz »

x
2012-02-06 16:49:34

Jestem za!

Odpowiedz »

menel
2012-02-03 23:14:29

w kturym jes najtansze wino????????

Odpowiedz »

detektyw
2012-02-03 22:08:35

W Miechowie powstały nowe miejsca pracy...na stanowisku ,, internetowy obrońca burmistrza,,

Odpowiedz »

ja
2012-02-09 10:31:42

Napewno otrzymal prace bez konkursu w Urzedzie

Odpowiedz »

wieśniak
2012-02-03 19:14:31

Byłem w Kłosie, chciałem kupić granulat dla kur niosek - nie dość, że nie było całego worka to jeszcze cena najwyższa w całej małopolsce. Co Ty Cierpisz na to - w Biedronce, Lidlu tego jeszcze nie ma.

Odpowiedz »

Czarny Gustaw
2012-02-03 14:56:46

Momentami jest to śmieszne. Przyglądam się tym dyskusjom od dłuższego czasu i jakoś nie mogę nadziwić się własnym oczom. To już nie jest myślenie PRL-owskie, a feudalne. Ludzie nauczcie się wreszcie tego, że w dzisiejszym świecie nie liczy się zadowolenie przedsiębiorcy, a klienta. Jeżeli konsument nie jest zadowolony z działalności "Kłosa" czy innego "Bartosza" i wybiera "Biedronkę" znaczy to, że pierwsze dwa sklepy są kiepskie i należy je zamknąć. Proste. Nie liczy się ani pracownik, ani pracodawca, a klient. Dopiero zadawalając konsumenta sprawiamy, że przychodzi do naszego sklepu i w efekcie zarabiamy - i sami jesteśmy zadowoleni. Proste. Nauczyć się na pamięć tego i odprawiać po kolacyjce jako pacierz, a nie bredzić o likwidowanych miejscach pracy.

Odpowiedz »

Mark
2012-02-09 22:57:17

Rozsądny głos Panie Gustawie. Jednak wspierałbym polskie firmy handlowo-usługowe. Firmy Jeronimo - Żyda z Portugalii,Tesco, Lidl - to obcy kapitał. Owszem płaca podatki, dają zatrudnienie / kiepskie płace mało kwalifikowane - kasjer,ochroniarz, tragarz -magazynier itd / zamiast wspomagania polskich nowych, lokalnych przedsiębiorców w handlu i usługach. Ci nie znikną po zrobieniu "kasy". Mało, gdy stworzymy im warunki do inwestowania będą się rozwijać. I oto nam powinno chodzić!

Odpowiedz »

obserwator
2012-02-03 17:20:10

Jak nie będziesz miałpracy i pieniędzy, to po co ci Kłos, BARTOSZ,Biedronka.Wystarczy wikt u albertów

Odpowiedz »

ktoś wie?
2012-02-03 09:10:32

Czy przy budowie tych marketów pracują lokalne firmy?

Odpowiedz »

Mark
2012-02-09 23:02:36

To jest sensowne pytanie. Władze miasta powinny forsować w konkursach, w rozmowach i negocjacjach przy wydawaniu warunków zabudowy, branie pod uwagę udział firm lokalnych w inwestycji zewnętrznego, zagranicznego przedsiębiorcy / budowano Tesco, Lidl, są nowi czy to sie bierze pod uwagę?/

Odpowiedz »

branzowy
2012-02-03 22:48:17

lokalne firmy sa malutkie nie są w stanie podołać tak dużemu wyzwaniu i mogą się jedynie ubiegać o fuchę jako podwykonawcy

Odpowiedz »

Jas
2012-02-02 21:50:01

Kłóćcie się w necie matoły. Kozaczyć w sieci to każdy głupi potrafi. Co ciekawe, wychodzi na to, że 90% komentarzy od osób niezadowolonych, to wypociny ludzi marzących o pracy w UGiMiE.. Vada a borda cozzas!Chyba was wszystkich pogrzało. Walić ten cały UGIM, zajmijcie się sobą, jestescie na bezrobociu? Bardzo dobrze, możecie się skrzyknąć założyć spółkę, pozyskać kasę z Unii i rozkręcić tu jakiś biznes,np. przetwórnię lub browar.Cokolwiek.Przynajmniej stworzylibyście nowe, atrakcyjne miejsca pracy dla ludzi. A tak, gnuśniejecie w swojej małomiasteczkowej bucie, trwacie w zacietrzewieniu i kąsacie jak wściekłe żmije, normalnie jak za PRLu. Barany, komuna się skończyła, mamy wolny rynek, a wy tylko do gminy, do gminy... Jesteście żałośni!

Odpowiedz »

nie dla acta
2012-02-03 22:51:02

no bo wszyscy by chcieli sobie zalatwić cieplutka posadke w urzedzie a jak ja sobie zalatwi ktos inny kto ma lepszy uklad albo da wiecej to wtedy lament i narzekanie ale jakby było na odwrót to byłoby wszystko cacy

Odpowiedz »

aaa
2012-02-03 12:27:59

Za PRL-u ludzie się nie kąsali.

Odpowiedz »

doktor
2012-02-03 12:07:16

Panie Jaś nie potrafisz zbudować Zdania podrzędnie złożonego tzn. zdania złożone z wielu zdań składowych, w którym jedno z nich (zdanie podrzędne) wynika z drugiego (zdania nadrzędnego) i nie zachowuje sensu zastosowane samodzielnie.

Odpowiedz »

jocker
2012-02-03 11:45:50

Głupi Jasiu! Nie „Vada a borda cozzas” tylko „Vada a bordo cazzo”. Jeżeli nawet ty – głupi Jasiu używasz tonącej Concordii w kontekście urzędu gminy, to coś musi być na rzeczy. Czyżby głupi Jaś miał coś wspólnego z głupim Jankiem? Coś boli? Ogólnie nieudany debiut pijarowski.

Odpowiedz »

Tomasz
2012-02-02 10:53:26

Może jestem w miejszości ale ja tam lubie jak się coś nowego w Miechowie buduje, czy to remont zabudowań poklasztornych, czy nowe sklepy czy nowe domy, czy jak ktoś sobie remontuje domek, czy robi ogrodzenie ładne. Wiadomo że zawsze komuś to przeszkadza bo np. lokalni handlowy nie są zadowoleni ale wg mnie te nowe sklepy dużo nie zmienią. Kto jeździł do Biedronki, Lidla i Tesko to będzie jeździł do tych nowych od czasu do czasu więc co najwyżej obroty stracą w/w markety. Ale jak ktoś robi zakupy w małych sklepach i jest zadowolony to dalej będzie do nich uczęszczał i to czy powstanie 10 nowych marketów nie jest tu konkurencją. Handlowcy drobni niech szanują klienta ale również pracowników. Ja wiem że w jakimś sklepie pracodawca źle traktuje pracowników to już tam nie chodzę (nie będę tu wymieniał po nazwisku bo nie o to chodzi). To takie moje przemyślenia, tylko proszę bez prymitywnych komentarzy. Pozdrawiam i ciepła życze w te mroźne dni :)

Odpowiedz »

Ryś
2012-02-02 16:36:43

Podaj etymologię słowa (prymitywny komentarz). Ja Ci życzę szczęści, bo ciepła u ciebie dostatek.

Odpowiedz »


2012-02-02 16:07:26

darek to ty??

Odpowiedz »

apostoł piotr
2012-02-02 15:52:40

Brawo Panie ja tak jak mój ojciec robiliśmy zakupy w Geesie bo tu najbliżej.

Odpowiedz »

jocker
2012-02-02 10:53:02

Rząd rządzi świetnie, gmina Miechów prowadzona wprost wzorowo, burmistrz magister w wynikiem bardzo dobrym, bezpartyjny - działa. Kolorowe fotki, bankiety, orkiestra dęta, Jarosław Gowin, beton miechowskiej platformy - sielanka. Miechowskie anioły w trochę innym składzie, wyszukany dowcip, najnowsze informacje ze świata polityki, kultury i sportu - same sukcesy. To nie bajka. Taką rzeczywistość kreuje na stronach organu burmistrza i jego sfory niejaki Jan Paweł Radiofala - „Usługi dla ludności i rolnictwa” alias Jan Paweł Uno - były przewodniczący rady miejskiej, woźny, czołowy miechowski inteligent - beton jaj, impotent umysłu, zajmujący się czasowo pracą dziennikarską.

Odpowiedz »

ACTA
2012-02-02 11:59:42

......................... Stańczyk.

Odpowiedz »

dawaj czadu!
2012-02-02 11:44:27

extra, to może teraz napisz coś o sobie supermanie

Odpowiedz »

jocker
2012-02-02 12:07:11

Boli? I jeszcze poboli!

Odpowiedz »

Ola
2012-02-02 10:24:52

Miechów to bogate miasto, tyle aut terenowych co tu jeździ po ulicach to nidzie nie ma

Odpowiedz »

podróżnik
2012-02-02 11:46:26

a byłaś gdzieś poza miechowem?

Odpowiedz »

Magda
2012-02-02 13:18:44

Byłam w Słaboszowie, Giebułtowie i Książu

Odpowiedz »

z Bryzdzynia
2012-02-02 17:28:36

jedź na Bryzdzyń koło Kozłowa jeszcze tam jest "członek" zarządu naszego "drogiego" powiatu

Odpowiedz »

miechów
2012-02-04 10:10:50

no i jeszcze chyba w kamionce "członek" rady ?

Odpowiedz »

regionalny
2012-02-02 07:43:10

a darek tu i darek tam darek skacze tu i tam... jak to miło i wesoło kiedy darek skacze w koło...

Odpowiedz »

obserwator
2012-02-01 18:52:45

Do załamanej!głośniej jest o kandydaturach płci męskiej. A może załamana najbardziej na to stanowisko się nadaje? Należy wyjść w tej sytuacji z ukrycia i przedstawić swoją kandydaturę?

Odpowiedz »

partyjna
2012-02-02 08:33:24

a sekretarzem przypadkiem nie jest jeszcze PIS obecnie PSL wiecznie chora Malinowska???

Odpowiedz »

rjnrhigbdsgs
2012-02-03 22:54:01

ona jeszcze żyje???????????? podobno od matury jest na chorobowym bo jej nie mogła zdać

Odpowiedz »

Ja2
2012-02-17 23:28:57

HEHEHEH Malinowska śmieszny człowiek, to ona chciała Miechów do Kieleczczyzny dołączyć nie Świerczek. Wpakowała go w g.....

Odpowiedz »

Donald
2012-02-01 14:48:05

co sądzicie o protescie w Miechowie przeciw ACTA - jest ktoś za? może dzieki temu Miechów poczuje się mniej zaściankowo

Odpowiedz »

platfus
2012-02-07 21:35:08

Tusk = Putin - widze same podobienstwa obyśmy nie skończyli jak ruscy w państwie totalitarnym, jeden żeby wygrać wybory ropętał wojnę z Czeczenami a drugi żeby wygrać wybory rozpętał wojnę z kibicami ale naród nie jest głupi i to nawet ten ruski i predzej czy później obali swojego nauczyciela i ucznia...

Odpowiedz »

Donald
2012-02-03 22:56:19

to mialo byc o acta a nie bezrobociu... jedzie ktoś na superpuchar??????????? jesli skończy się ten kabaret i bedzie to jade

Odpowiedz »

przerażony
2012-02-01 22:04:33

Donald - ja już na ciebie nie zagłosuję i żałuję że kiedyś głosowałem... twoja niekompetencja i nieróbstwo jest porażająca

Odpowiedz »

x
2012-02-01 17:03:23

Jestem za protestem, ale w imię czegoś moim zdaniem ważniejszego - może by wreszcie zwrócić uwagę na bezrobocie w naszym powiecie, szczególnie wśród osób młodych i wykształconych oraz na to, że nasze władze w ogóle nie próbują zwalczać tego problemu.

Odpowiedz »

sam
2012-02-02 07:34:17

też jestem za

Odpowiedz »

mietek
2012-02-01 21:59:03

szkoda tylko że Miechów ma najniższe bezrobocie z powaitów poza Krakowem - zanim coś napiszez to pomyśl i sprawdź dane...

Odpowiedz »

x
2012-02-02 14:06:16

No ciekawa teza - odsyłam: http://wup-krakow.pl/malopolski-rynek-pracy/regionalna-mapa-bezrobocia A poza tym to wg Ciebie to w Miechowie jest tak wspaniale, może Ty masz pracę, ale trochę się zastanów nad losem młodych, wykształconych, którzy spotykają się tu z betonowym murem przy próbie wejścia na rynek pracy. Ceny, opłaty, paliwo w górę - czyli jednym słowem zarobki zachodnie, a zarobki wschodnie - i weź tu człowieku jeszcze żyj... Za godzinę pracy Niemiec może kupić ponad 9 litrów paliwa, a my Polacy najwyżej 1-2litry... I czy nie uważasz Mietku, że coś tu bardzo jest nie tak???

Odpowiedz »

National geo.
2012-02-02 08:12:50

Mieeteek zanim coś napiszesz to pomyśl "...powiatów poza Krakowem" - to jest po Grecku czy Miechowsku. Mam nadzieję, że nie myślałeś o powiecie wielickim,chrzanowskim,tarnowskim, nowosądeckim. Zapewne pomyślałeś o jędrzejowskim, pińczowskim, buskim a może koneckim tak jak Kmita z gminy.

Odpowiedz »

mietek
2012-02-02 15:36:28

Na stronach WUP mozna sprawdzić... miałem na mysli tylko wiejskie powiaty... i wśród nich Miechów wyglada bardzo dobrze bo mniejsze bezrobocie jest tylko w pow. krakowskim ale to są głównie przedmieścia no i bocheńskim i suskim Co mają powiedzieć ludzie z nowosądeckiego z bezrobociem ponad 18%???? ale fakt jest taki że w kraju ogólnego dobrobytu lansowanym przez tuska i jego PO 12,5% bezrobocia to nie jest halo

Odpowiedz »

1q2w3e4r5t6y
2012-02-02 08:07:43

MIETEK zanim coś ty napiszesz to DOKŁADNIE SPRAWDŹ i Pomyśl mniejsze bezrobocie jest : Powiat Bocheński Powiat Tatrzański Powiat Suski Powiat Krakowski dodatkowym argumentem jest to ze pod względem zamieszkałej ludność Powiat Miechowski jest na dole tabeli w Małopolsce wiec z takim wynikiem bezrobocia i taka liczba mieszkańców- Bezrobocie jest Duże

Odpowiedz »

ania20
2012-02-01 18:26:58

Jak Żyć Panie Burmistrzu

Odpowiedz »

Darek
2012-02-02 10:19:32

normalnie, 15 tys miesięcznie, zarządzasz sobie Gminą, jakoś to jest

Odpowiedz »

1q2w3e
2012-02-01 18:21:41

jestem za dajcie znać jak coś

Odpowiedz »

Rejtan
2012-02-01 15:06:54

Nie dla ACTA!!!

Odpowiedz »

cierpiący
2012-02-01 14:41:17

Panie Cieprisz szkoda, żeś Pan syna nie miał, byłoby kim obstawic stołeczek ciepły po sobie, a tak to niestety pudło:(

Odpowiedz »

poCIERPKA
2012-02-01 14:22:51

mam nadzieje, że przeczyta to ten Pan Cierpisz i inni "wysocy" w naszej gminie Miechów- matko co to się wyprawia. Z informacji znajomej, Pan cierpisz od rana w nie najlepszym humorze- czyżby ktoś podrzucił mu pod oczy z samego rana interesującą lekturę?

Odpowiedz »

d
2012-02-13 16:55:51

jak można przyjmować na etat ludzi będących już na emeryturach do biura a młodzi nie mają pracy w GS

Odpowiedz »

Ekolog
2012-02-01 13:54:33

Apel do służby miejskiej. Proszę sprawdzić czym pali GS w Kłosie bo z komina lecą takie czarne dymy że przechodnie nie mają czym oddychać. Obok odnowiona bazylika, rynek, a dymy zasłaniają okolicę.

Odpowiedz »

obserwator
2012-02-01 12:15:02

W tym Miechowie to tylko licza sie uklady i zajomosci.Przyjmuje sie do Gminy Miechow i do innych zakladow jeszcze istniejacych wedlug znajomosci.Inny czlowiek nawet wyksztalcony i po kilku podyplomowkach nie moze znalesc pracy bo dziela miedzy soba stanowiska.I takich ludzi wybieramy,ze nie dbaja o ludzi tylko uklady i uklady.To widac na kazdym kroku.Jak sie dostana do zlobu to mysla,ze caly swiat jest ich.

Odpowiedz »

ja
2012-02-01 13:48:07

Czyzby Pan juz mial kogos po kryjomu bez konkursu na stanowisko po Pani Zabinskiej?

Odpowiedz »

kasia
2012-02-02 08:36:41

tak, pewnie jej bystrego zięcia

Odpowiedz »

miechowianka
2012-02-01 13:43:52

W Gminie Miechow pracuja sami protegowani ludzie.Tam byle kto sie nie dostanie do pracy.

Odpowiedz »

Ewa
2012-02-01 12:40:17

To prawda.Znam kilku mlodych ludzi ktorzy sa wyksztalceni sa po kilku podyplomowkach ale niestety dla nich miejsc pracy nie ma w Miechowie tylko sa na bezrobociu i pracy nie moga dostac.W tym Miechowie tylko i wylacznie licza sie uklady.Masz znajomosci to masz prace.Inni sa bez szans!!!!!

Odpowiedz »

Bezrobotna
2012-02-11 20:04:16

Zgadzam się w 100% - znam to na swoim przykładzie :(

Odpowiedz »

bieda
2012-02-01 12:14:10

taka Biedronka w Miechowie ma ponad 500 000.00PLN obrotu tygodniowo słownie: ponad pół miliona złotych tygodniowo - ponad dwa miliony miesięcznie zostawiamy u portugalczyków... przy marży średnio 25% daje to 125 000PLN tygodniowo a pół miliona złotych miesięcznie wyjeżdża z Miechowa do Portugalii...

Odpowiedz »

kd
2012-02-01 16:01:15

Pomyśl biedulo ile mieszkańcy Krakowa odprowadzają do Izraela

Odpowiedz »

bieda
2012-02-01 22:00:27

no ile? i dlaczego do Izraela?

Odpowiedz »

kd
2012-02-02 16:54:22

bo Wszystkie drogi prowadzą do mojego kochanego Tel Awiwu

Odpowiedz »

b
2012-02-03 22:57:33

to był poważny wpis...

Odpowiedz »

MIECHOWIANKA
2012-02-01 09:21:06

Bardzo prosze porownajcie Miechow i Slomniki tam jest tyle samo sklepow a liczby mieszkancow napewno mniej i jakos funkcjonuje handel i w rynku prywatne sklepiki a jaki przemysl tez ludzie nie maja pracy .Jesli chce sie cos zrobic tez zle przeciez w tych sklepach tez znajda zatrudnieni.Robie zakupy w Biedronce i widze kto tam robi zakupy wies pelne wozki mnie nie stac na takie zakupy tylko podstawowe.

Odpowiedz »

Kierowca
2012-02-01 11:12:58

Słomniki mają do Krakowa 25 km, to jednak bliżej, a tam o pracę łatwiej.

Odpowiedz »

Maniek
2012-02-02 18:30:22

Słomniki są w powiecie krakowskim,nigdy krzywda im się nie stanie...mają mądrego,logicznie myślącego burmistrza.Miechów wiele stracił na tym,iż był wiele lat w województwie kieleckim...to mu bardzo ,ale to bardzo zaszkodziło.

Odpowiedz »

Załamana
2012-02-01 08:17:38

A czy To prawda, że Żabińska ma być sekretarzem gminy? Czy ktoś już na głowę upadł?

Odpowiedz »

Ola
2012-02-01 13:46:19

Panie Burmistrzu? a gdzie jest ogloszenie o pracy na sekretarza gminy??????? no gdzie???.Ot tak sie przyjmie ta osobe????? Oj!!!! nieladnie z Pana strony tak robic.Posumowanie bedzie juz za dwa lata.

Odpowiedz »

wyzsze studia szukajacy pracy
2012-02-01 12:03:22

Przeciez przyjec do Gminy Miechów nie ma wiec skad taka wiadomosc?.Przyjmuje sie po znajomosci i po kryjomu.

Odpowiedz »

widz
2012-02-01 10:27:30

Prosze? jakie ma chody ta baba......

Odpowiedz »

szukajacy pracy
2012-02-01 12:06:48

A w bip Miechow nie ma zadnego ogloszenia o konkursie.Po kryjomu sie zalatwia prace.Rozliczymy po wyborach nastepnych Panie Burmistrzu!!!!!!

Odpowiedz »

;)
2012-02-01 11:02:45

kto kadzi dariuszowi ten pnie się do góry, a poza tym i tak o wszystkim decyduje don jerzy

Odpowiedz »

ja
2012-02-01 13:30:37

Don jerzy nie ma w tym nic wspolnego.Burmistrz podejmuje decyzje a nie don jerzy.Tutaj ktos pomylil pojecia.

Odpowiedz »

pojętny
2012-02-02 07:39:17

sęk w tym że tutaj nikt nie pomylił pojęć, wszelkie pojęcia pomylone są właśnie w gminie, nie masz pojęcia jakie pojęcie ma ją o sobie i don jerzy i daruś i żabińska.. wszelkie pojęcie przechodzi ich niekompetencja i knucie na każdym kroku

Odpowiedz »

zwykły widz
2012-02-17 23:34:18

Bo Pani M. Ż. mąż jest w klubie Pana Jerzego.Dlatego...już rozumiecie?

Odpowiedz »

Waterloo
2012-02-01 14:53:57

a świstak siedzi bo sreberka były skrojone ;)

Odpowiedz »

widz
2012-02-01 10:20:22

Prosze? jakie ma chody ta baba......

Odpowiedz »

miechowianka
2012-02-01 12:11:05

Mlodzi z wyzszym wyksztalceniem nie moga znalesc pracy i sa bezrobotni a tutaj po kryjomu daje sie takie stanowisko bez zadnego konkursu.To jest Panie Burmistrzu nieuczciwe.

Odpowiedz »

bezrobotny
2012-02-11 20:09:14

Ohyda to co robią w UGiM

Odpowiedz »

----III
2012-01-31 23:43:44

W centrum miasta brakuje restauracji pod wesela, narzeczeni muszą szukać lokali poza Miechowem bo nie ma gdzie zrobić wesela na 200 osób. Gdyby taki duży lokal w centrum i to jeszcze obok kościoła! przerobić na coś ładnego ... sukces w 100% gwarantowany

Odpowiedz »

;)
2012-02-01 13:32:45

Ale trzeba miec jaja aby cos takiego zrobic a nie zyc jeszcze jak PRl-u.

Odpowiedz »

Ocknijcie się!
2012-01-31 19:19:47

Co to za nagonka na GS? Czyżby bulteliery burmistrza chciały zagłuszyć nieudolność zarządzania?

Odpowiedz »

walet
2012-01-31 21:14:08

To nie bulteriery tylko jam..ki.To są JAM..KI burmistrza. Jaki burmistrz, takie psy.

Odpowiedz »

Księgowa
2012-01-31 18:55:21

Hmmmm... Pytasz o Cierpisza? Idź do Klosa do góry do biur, zapytaj o prezesa to może go zastaniesz. Nie wiem w jakim wieku, bo metryki nam nie pokazywał, ale zdrowo po 5tce, co do wykształcenia, zapewne ma 'mature i kursa niektóre', albo wykształcenie życiowe bo i to się nabiera z wiekiem i stażem pracy, niestety, czy ono pomoże? Do ZZ, niestety mylisz się, nie czepiamy się Pana Prezesa dlatego, ze wiedzie mu się lepiej od nas, chodzi tylko o to, że ludzi krew zalewa jak patrzą jak się marnuje budynek w bardzo dobrej lokalizacji, a ten Pan jest zaściankowy, to prawda- bo gdyby był człowiekiem postępowym, to napewno sklep zmieniałby sie z roku na rok, modernizował. Jak mawia stare porzekadło, w Interes trzeba też zainwestowac, żeby przynosił zyski, a nie całe życie doic pod siebie, bo to każdy głupi potrafi, dlatego uważam, ze na takich stanowiskach powinni byc ludzie z mózgiem i "łbem na karku".

Odpowiedz »

ja
2012-03-01 22:26:53

zgadzam się, trochę pracy, marketingu, odnowienia wnętrza, inny asortyment, wyszkolenia ludzi, lepsze wystawy a nie to dziadostwo i mógłby wiele zrobić!

Odpowiedz »

Kasjer
2012-01-31 19:18:09

Uprzejmie dziękuję Pani Księgowej - pujdę jutro, zabiorę ukrtą kamerę może uda mi się poznać Tego Miechowskiego Bosa.

Odpowiedz »

Colombo
2012-01-31 20:01:33

Naucz sie pisać/pójdę/ i zmieniaj styl pisania, bo widać cię w co drugim wpisie... :)

Odpowiedz »

Piotrek
2012-01-31 18:27:05

To już jest śmieszne. Najwięcej supermarketów na jednego mieszkańca na świecie :))))))) Cała Polska jak zwykle z Miechowa będzie się śmiała :)))

Odpowiedz »

Doktor
2012-01-31 21:34:15

Piotrze nie potrafisz zbudować Zdania podrzędnie złożonego tzn. zdania złożone z wielu zdań składowych, w którym jedno z nich (zdanie podrzędne) wynika z drugiego (zdania nadrzędnego) i nie zachowuje sensu zastosowane samodzielnie.

Odpowiedz »

anty
2012-02-01 08:09:56

nie ma to jak definicje z netu edukator z ambicjami się znalazł

Odpowiedz »

Profesor
2012-01-31 21:29:22

Panie Piotrze, nie obrażaj się na innych, w wolnych chwilach więcej czytaj, to pomoże Ci lepiej pisać i popełniać mniej błędów.

Odpowiedz »

Głupi
2012-01-31 19:03:06

Piotrze-raczej nie masz pojęcia ile ludzi mieszka w Miechowie, jaka jest jego powierzchnia - jeśli nie odróżniasz Marketu od Supermarketu czy też Hipermarketu. W Miechowie żadnego z nich nie ma. Dla Ciebie "Cała Polska" zapewne kończy się na Powiecie Miechowskim.Jedź do Krakowa-może coś zobaczysz i zapewne będzie to dla Ciebie Cały Świat.

Odpowiedz »

Do Głupiego
2012-01-31 19:25:29

Jasne, jasne. W Miechowie są tylko małe sklepiki, a przy E7 budują właśnie malutki butik! :(

Odpowiedz »

Głupi
2012-01-31 19:52:29

Przez Miechów nie przebiega żadna E7, ona teraz nazywa się: droga krajowa K7, lub Międzynarodowy Szlak Drogowy E77. Jak napisałeś budują - to nie znacz, jest.

Odpowiedz »

Głupio mądry
2012-01-31 20:26:27

"Głupich nie sieją... sami się rodzą".

Odpowiedz »

Geej
2012-01-31 21:37:23

Wróć "CZEREŚNIAKU" do łopaty, przestań pisać jeśli nie potrafisz. Rób to co lubisz robolu.

Odpowiedz »

jan
2012-01-31 20:56:34

pracuję w branży i takiej jednej sieci co ma już w Miechowie sklep i wiem że każda ma chrapkę na Miechów bo jak na takie maisto jest bardzo mała konkurencja - zwykle w tej wielkości miastach są 2-3 Biedronki, Lidl, Polomarket, Netto, duże Tesco lub ITM więc ktoś kto pisze że jest tu dużo supermarketów czy dyskontów jest naprawdę głupi...

Odpowiedz »

ZZ
2012-01-31 18:24:17

Widać że większość piszących tutaj nie ma pojęcia na czym polega handel detaliczny. W porównaniu ze sklepami sieciowymi(supermarketami) nikt z lokalnych przedsiębiorców nie ma szans wygrać. I czy to będzie PSS, GS czy prywatny sklep to wszyscy upadną, cała lokalna przedsiębiorczość.. i to nie dlatego że nie chcą mieć takich cen jak w supermarketach, po prostu nikt nie kupi towaru w cenach i na warunkach w jakich dostają towar supermarkety. Dzięki polityce kolejnych władz Miechowa cała lokalna przedsiębiorczość upadnie i zobaczymy czy Burmistrz wtedy tak bardzo się będzie cieszył cieszył? ale pewnie jego juz tu nie będzie. Nabije kase i pójdzie gdzie indziej nic nie robiąc brać forsę. A Wy kochani Miechowianie dajcie zarabiać obcemu kapitałowi bo nie będziecie widzieć tych miliardów euro wielkich korporacji, za to przemawia z Was zawiść i zazdrość gdy komukolwiek z Miechowa wiodło by się lepiej wg powiedzenia "Lepiej dać obcemu a swojego niech szlag trafi.

Odpowiedz »

Wsiok z Książa
2012-01-31 21:49:59

Ucz się chłopie ucz bo nauka to potęgi klucz. Nie dorosłeś jeszcze do obecnej sytuacji polityczno - gospodarczej. Jesteś Prawdziwym Zacofańcem z Minionej Epoki. Niedługo zabijesz się własnąpięścią z rozpaczy, że Jesteś Nieudolny.

Odpowiedz »

K.D
2012-01-31 19:15:37

Piszący "ZZ" to Ty nie masz pojęcia o handlu detalicznym.Twój wywód jest żałosny dlatego go nie komentuję. Zwracam uwagę na okres realnego socjalizmu, kiedy to w Miechowie przy ul. Warszawskiej funkcjonował mały drewniany sklepik "Pani Polci". Była Ona zawsze miła i uśmiechnięta, ubrana w czysty biały fartuszek. W tym okresie powstały dwa duże "Hipermarkety" Kłos i Bartosz. ONA PRZETRWAŁA -czasy były dużo gorsze.

Odpowiedz »

dede
2012-04-16 19:41:46

"Polcia" miała świetne jak tamte czasy misie z pianką specjalnie po nie się chodziło

Odpowiedz »

Do K.D
2012-01-31 19:51:11

"Twój wywód jest żałosny dlatego go nie komentuję" - twierdzisz, że nie komentujesz a komentujesz...puknij się w łep!!!

Odpowiedz »

Matołek
2012-02-01 00:02:40

A mnie, takiego postkomunistycznego frajera uczono, że liczy się zadowolenie konsumenta, a nie pośrednika-przedsiębiorcy ;( Musze wrócić do szkółki, buuuuu ;(

Odpowiedz »

Jo
2012-01-31 21:40:38

Nie masz Pan pojęcia co to jest komentarz- polecam stosowną literaturę przedmiotu.

Odpowiedz »

Przyszły handlowiec
2012-01-31 19:00:46

Co to za problem zrzeszyc się w sieci na zasadzie franczyzy. Na przykładzie Delikatesów Centrum widać, że jest to sprawdzony model biznesu. ITM działa na podobnej zasadzie, wystarczy tylko odrobine ruszyć głową (kapitałem również) i sukces murowany. Jak widac po wpisach, jest poprostu wstyd jak widac sklep w samym centrum miasta gdzie wygląd z zewnątrza jak i wewnątrz odstrasza. Niestety czasy sie zmienily, natomiast mentalność co niektórych dycydentów pozostała w latach 80-tych czyli GS-owskiej świetności.

Odpowiedz »

ZNIENAWIDZONY cierpisz
2012-01-31 18:06:51

Szanowni Państwo kto to jest ten "Nieudolny Cierpisz" - napiszcie coś więcej: ile ma lat 40 czy 60, jakie posiada wykształcenie, czy On mieszka w Miechowie, Książu, Giebułtowie a może w Kalinie.

Odpowiedz »

III
2012-02-01 12:59:55

On jest dobrze po 50-tce.Wyksztalcenie srednie.Liceum Ogolnoksztalcace i tyle ale jest to PREZES i trzyma sie twardo stolka i predko go nie opusci bo kocha kase i ciagle mu malo i malo.

Odpowiedz »

wolna protokolantka
2012-01-31 16:56:55

apropo Pana Cierpisza, odkąd dowiedziałam się od znajomej, która pracuje tam jako sprzedawczyni, obiecałam sobie że moja noga nigdy wiecej na terenie Kłosa nie postanie. Szczyt chamstwa i obłudy. Tak nie można, jaki to jest szacunek dla pracownika po dziesiątkach lat pracy, tak im się odwdzięcza? W Biedronce na kasie by wiecej zarobiły i z tego co wiem szykują jakiś zbiorowy szturm. Zobaczymy co się bedzie działo?

Odpowiedz »

IV
2012-02-01 13:03:06

To prawda.Zadnego szacunku Cierpisz nie ma dla swoich pracownic.Najlepiej jakby od stanal za lada dostawal 800 zl pensji i za te pieniadze sie wyzywil.Kazdy ma taki sam zoladek i rodzine.Jak mozna tak traktowac ludzi.

Odpowiedz »

zniesmaczony
2012-01-31 16:47:37

ludzie czytam tak to wszystko i ręce mi opadają, najgorsze jest to, że do tego człowieka pewne rzeczy nie docierają, on uparcie przy swoim. Nie mogę patrzec na to co robi z GS tak samo jak moi poprzednicy. Niestety żyjemy w takim państwie w jakim żyjemy, marnotrawi wspaniałą lokalizację, żeruje na biednych ludziach i dba tylko o własne korzysci materialne. Ma to serdecznie gdzieś, ze wykorzystując pewne możliwosci, mając kreatywnosc (której niestety mu bra) mógłby stworzyc z Miechowa jak ktoś kiedyś ładnie powiedział "Drugi Budapeszt"...

Odpowiedz »

stańczyk
2012-01-31 16:13:45

Oj cierpisz pan, panie Cierpisz. I pocierpisz.

Odpowiedz »

joa
2012-01-31 16:03:47

Podpiszę się pod częścią przedmówców: szkoda tych dobrych lokalizacji typu Kłos na takie pseudohandlowe działania, jakie są tam obecnie uprawiane. Duży lokal w środku miasta, w którym 2/3 powierzchni jest niewykorzystane, ułożenie towaru, oświetlenie, wystrój i cała polityka cenowa prosto z PRL-u. Szczytem wszystkiego jest ten sklep "żelazny" na rogu. Czasy się zmieniły i niestety nie wiem, czy zarząd GS czegoś nie przespał i czy nie jest za późno na tchnięcie młodego ducha.

Odpowiedz »

ekspedientka
2012-02-01 13:08:37

Oj!!!!! przespal i to bardzo duzo.Jak rzadzi w GS-ie Pan Presez zacofany czlowiek to efekty widac......

Odpowiedz »

Zaczarowana
2012-01-31 15:09:07

Zajmij się Stasiu lepiej prowadzeniem swojego domu- tam się lepeij przydasz niż tutaj, rodziną i jej problemami a z Kłosem daj sobie spokój bo nie masz człowieku o tym zielonego pojęcia- oddaj stery jakiemuś młodemu, wykształconemu człowiekowi z olejem w głowie, bo widzisz, że nie jedna osoba tutaj już wysnuwa wnioski na temat twojej "kariery" w pracy poparte konkretnymi dowodami, powinno Ci to dac cos do myślenia. Wykaż się odrobiną godności i sam zrezygnuj z tego stołka który tak bezmyślnie i chciwie trzymasz przy sobie. Dośc tego!!!!!!!! Puścisz GS z torbami!!!!

Odpowiedz »

obserwator
2012-02-01 08:27:45

To prawda.Zajac sie wlasnym domem i pomagac dzieciom a nie dbac tylko o swoje interesy bo nie na tym sztuka polega.Trzeba byc czlowiekiem.Nie tylko nabijac kase dla siebie a innych miec gdzies.Zycie to tylko jedna chwila i koniec.Nie na tym sztuka polega aby dbac tylko o siebie.Czlowieku do grobu tego nie wezmiesz co teraz masz!!!!!Chociaz Ci tego nie zycze bo masz komu pomagac.

Odpowiedz »

V
2012-02-01 13:19:15

A stac cie bo masz kupe kasy.......

Odpowiedz »

z powiatu
2012-01-31 14:57:59

marczewski uwaza ze "kolejne markety nie będą hamować rozwoju miasta, a ściągną tu na zakupy osoby spoza powiatu" buahaha a co my mieszkancy z powiatu poza zniszczonymi drogami, korkami i brakiem miejsc parkingowych co my na tym zyskamy

Odpowiedz »

mieszkaniec Miechowa
2012-01-31 13:16:29

Panie Cierpisz!!!! cóz z tego,ze Pan omalowal na zewnatrz Kłos jak w środku jest tak jak za Króla świeczka nic od wieków sie nie zmieniło.Teraz pokazuja Panu inne firmy budowane,ktore powstaja w Miechowie jak nalezycie dbać o klijenta a nie tak jak Pan dba.Wszystko u Pana w sklepie jest najdroższe i dlatego powoli ludzie odchodza od Kłosa bo wola kupić tansze rzeczy niz znajdujace sie w Klosie za duzo drozsza cene.Dlatego bardzo dobrze,ze powstaja takie centra handlowe.Najwyzszy czas utrzec panu nosa.Tylko szkoda tych ludzi ktorzy za takie marne pieniadze pracuja u Pana.

Odpowiedz »

Patrzący z boku
2012-01-31 12:48:10

Panie Ciepisz Pańskie wypowiedzi świadczą tylko i wyłącznie o pańskim umysłowym zacofaniu sięgającym czasów wojennych. Niestety musi się Pan pogodzic z faktem iż Miechowski GS schodzi już z wyżyn ekonomicznych i staje się zwykłym spożywczakiem nie rokującym dobrze na rynku. Pretensje w związku z tworzeniem się nowych sieci handlowych na terenie Miechowa niech Pan skieruje TYLKO DO SIEBIE. Gdyby nie bał się Pan inwestycji, miał głowe pełną pomysłów, ambicje i kreatywnośc to nie dopuściłby by Pan do takiej sytuacji jaka jest obecnie. Niestety Pańskie zaściankowe myślenie w tym momencie daje owoc, nie chcę bynajmniej straszyc ale GS ma się obecnie źle i BĘDZIE SIĘ MIAŁ JESZCZE GORZEJ. Piastowanie stanowiska kierowniczego wiąże się z czymś więcej niż tylko z czerpaniem profitów do własnej kieszeni, to odpowiedzialnośc, dążenie do rozwoju działalnosci, wdrażanie ciągle nowych pomysłów i technologi mających na celu sciągniecię do siebie ja największej rzeszy klientów- niestety nie w Pana przypadku. Jak wspomniał przedmówca wyżej Zarząd szacownego GS powinien głęboko zastanowic się czy jest sens aby trzymac w jego skłądzie tyle osób, co miesiąc przyznawac sobie dodatkowe premie uznaniowe dla członków,a potem to biadolic o sytuacji na rynku lokalnym w związku z nie śpiącą konkurencją. Bardzo dobrze ze powstaje Intermarche, mam nadzieję że zmiecie zaściankowy GS i stłamsi nie dając możliwosci spokojnego oddechu, należało się to panu już dobre 5 lat temu. Proszę się zastanowic w zgodzie z własnym sumieniem co Pan dobrego zrobił dla pracowników, sprzedawczyn pracujących 20 lat w Kłosie za śmieszne pieniądze 800 zł miesięcznie... Żal Panie Stanisławie, żal! Mam nadzieję, że w zwiazku z prężnie rozwijającym się rynkiem spożywczym na terenie Miechowa dosięgnie ana ZASŁUŻONA KARA i przestanie Pan chodzic jak ten bęcwał z podniesioną głową. Sprowadzą pana do Parteru!

Odpowiedz »

MM
2012-01-31 12:41:41

Niech powstanie jeszcze McDonald lub KFC to społeczeństwo będzie bardziej cierpieć z powodu otyłości niż teraz :) !! :P

Odpowiedz »

miechowianin
2012-01-31 11:49:52

Panie Cierpisz? a gdzie jakiekolwiek zmiany w GS Miechów.Ktos kto wyjechal z Miechowa kilkadziesiat lat temu i wrocilby ponownie do Miechowa odwiedzjac Kłos to byl taki jak wczesniej.Zero koncepcji aby cos zmienic.Po prostu nie ma Pan ludzi konkretnych aby mieli lepszy pomyslunek od Pana.Pan żyje jeszcze w PRLU i taka jest prawda.Wreszcie ruszyc sie i do przodu a nie siedziec za biurkiem i rzadzic.A ile pracownicy zarabiaja u Pana?.Pracuja za grosze i zaczna od Pana odchodzic z pracy bo tak nie mozna traktowac pracownikow.

Odpowiedz »

pavel
2012-01-31 11:40:47

"Miałeś chmie złoty róg..." dlaczegoś prezesie 10 - 15 lat temu sam nie otworzył sklepu samoobsługowego - zostałbyś wtedy królem i byłbyś do dziś... mogłeś kupić ta działke co jest Biedronka, Lidl czy ITM i otworzyć sklep ale do tego trzeba mieć trochę oleju w głowie, teraz nawet mając wzorce gotowe nie potrafisz ich wprowadzić w życie i w takim np Kłosie połowa powierzcni stoi niewykorzystana... i teraz widze że zamiast narzekać trzeba przyznać siędo błędów, przeprosić i podać się do dymisji jśli ma się choć odrobinę honoru...

Odpowiedz »

wp
2012-01-31 10:46:11

jaki sklep powstanie przy ul. Taborowicza

Odpowiedz »

nie dla acta
2012-01-31 11:46:15

Netto albo Polomarket ja osobiście wolałbym Polomarket bo to porządny sklep bo Netto to sprzedaje taki syf jak Lidl tylko że zamiast niemieckiego Duński... a druga biedronka będzie w połowie roku naprzeciwko energetyki...

Odpowiedz »

robo
2012-01-31 10:33:26

Każda decyzja wymaga rozwagi ,zachowania równowagi i oceny sytuacji co się opłaca i czy to nie jest po prostu fajerwerk .MARKETY TYPU BIEDRONKA POWINNY BYĆ NA OBRZEŻACH MIASTA.Centra to handel i firmy lokalne a Gs Pss uf niereformowalne zupełnie mając takie miejsca handlowe i jeszcze narzekać ?

Odpowiedz »

Gość
2012-01-31 09:36:26

Jeśli chodzi o Prezesa to trzeba iść do przodu a nie żyć w epoce PRL. Teraz trzeba inwestować w samoobsługę a nie odcinanie klientów od towaru. A tak poza tym to uważam że supermarkety w Miechowie to jest porażka. Niedługo w Miechowie będą markety i bezrobotni. A sam Miechów będzie sypialnią Krakowa. Smutna przyszłość przed nami :(

Odpowiedz »

Kierowca
2012-01-31 10:42:57

Aby Miechów był "sypialnią" Krakowa musi być dobry do Krakowa dojazd, a tego brak. Ta "ścieżka" co nazywa się siódemką była dobra 30-lat temu.Teraz Miechów to naturalny skansen.

Odpowiedz »

Supermarket
2012-01-31 10:03:10

Panie "Gość" nie znasz Pan pojęcia "Sypialnia Krakowa"-polecam stosowną literaturę. Miechów jest miejscem pracy dla skoczków z gminy Słaboszów i Książ. Oni dobrze zarabiają, pomimo że nie mają różowego pojęcia o samorządności.

Odpowiedz »

Mieszkaniec
2012-01-31 09:34:15

Ciekawe za co będą kupować ludzie z polizkich miejscowości jak nie ma w okolicy pracy?

Odpowiedz »

:)
2012-01-31 09:01:52

tylko kupowac i kupowac i kupowac kiedys był Kłos i Bartosz i ludzie jakoś żyli

Odpowiedz »

:(
2012-01-31 09:09:47

Ale Kłos i Bartosz jest "nasz" tzn. spółdzielni miechowskich, zysk z nich zostaje w mieście... i chyba władzy to przeszkadza :(

Odpowiedz »

ja
2012-01-31 14:05:43

Nic tam nie kupisz tak na prawdę

Odpowiedz »

Handlowiec
2012-01-31 08:57:28

Pan burmistrz uważa, że "kolejne markety nie będą hamować rozwoju miasta". Będą natomiast przyczyną zubożenia mieszkańców. W Miechowie jest dużo drobnych handlowców, którzy z tej pracy utrzymują swoje rodziny. Zbyt duża ilość sklepów wielkopowierzchniowych zniszczy ten handel, co j u ż się dzieje. Szkoda, że burmistrz nie myśli o Nas, tych dla których powinien pracować, a cieszy się, że ludzie z zewnątrz będą mieli gdzie robić zakupy. Chyba zapomniał kto Go wybiera!

Odpowiedz »

brawo
2012-01-31 11:05:32

Zawsze możesz zlikwidować sklep jak się nie opłaci i zatrudnić się w markecie za 1300 zł jako kasjer lub sprzedawca. Wreszcie ktoś przestanie u Ciebie za grosze tyrać od rana do wieczora żebyś mógł się wozić co chwile nowym wozem. Panie Burmistrzu brawo!!!! Wreszcie skończy się faworyzowanie pseudo biznesmenów.

Odpowiedz »

takatak
2012-01-31 12:31:56

Brawo ma rację. Pracowałem w Miechowie u takiego biznesmena. Nie dość że na czarno to jeszcze za grosze. Teraz pracuje w Krakowie w hurtowni. Zarobki o niebo lepsze i normalne zatrudnienie. I tez prywatna firma a jednak da się. I traktują mnie jak człowieka a nie maszynkę do zarabiania na swoje nowe mercedesy

Odpowiedz »

dama
2012-01-31 12:07:25

Brawo! Tylko któremu burmistrzowi? Mielusowi? Świerczkowi? Decyzje zapadały w poprzednich kadencjach. Co sprowadził do Miechowa Marczewski?

Odpowiedz »

jocker
2012-01-31 12:24:53

Gowina i Ciemną Stronę Niemocy!

Odpowiedz »

Handlowiec
2012-01-31 11:36:33

@brawo. Polkwidujmy wszystko. Bo tylko Ty masz prawo do życia w Miechowie i Twój burmistrz!

Odpowiedz »

brawo
2012-01-31 11:53:12

Właśnie nie tylko ja. Ale dlaczego lokalni pseudo biznesmeni mają nadal wykorzystywać ludzi i płacić im grosze?? Teraz będą to robiły markety ale przynajmniej będą ludzi normalnie ubezpieczać.

Odpowiedz »

...
2012-01-31 08:11:57

ciekawe czy dariusz dalej tak będzie uważał przed wyborami..gdzie powiesi plakaty?

Odpowiedz »

krzyś
2012-01-31 07:56:48

to dlaczego Panie Burmistrzu nie ma tego planu? czym się Pan zajmuje poza "brylowaniem"? czy Pan kiedykolwiek gdziekolwiek uczciwie pracował? czas ukłonów, uśmiechów i bezowocnych spotkań promujących zwłaszcza Pana osobę powinien się już dawno skończyć. Co za dużo to nie zdrowo. Do roboty!!!

Odpowiedz »

jocker
2012-01-31 10:25:42

Darek jak Donald. Wygrał żeby wygrać, rządzi żeby rządzić. Kompletny brak pomysłu na cokolwiek. Zostaje tylko kontynuacja dzieła "wielkiego poprzednika".

Odpowiedz »

walet
2012-01-31 09:14:47

...jakiej roboty? Od roboty są roboty!

Odpowiedz »

Klient
2012-01-31 07:41:51

Prezesie, posprzątaj sklepy, zainwestuj w ubrania dla personelu. Te piękne Nasze Kobiety powinny być ładnie ubrane. Nie bój się konkurencji - ja zakupy robię i będę robił w Geesie, tak jak moi poprzednicy.

Odpowiedz »

obwoźny handlarz
2012-01-31 07:38:08

Cierpisz ty nie przyznaj, nie oceniaj, możesz się dziwić nawet dlaczego robię zakupy "u Polci".Nie siedź za biurkiem, uruchom myślenie - lokalizacja Twoich obiektów handlowych jest najlepsza.

Odpowiedz »

Handlowiec
2012-01-31 07:31:03

Stanisławie Cierpisz, w wypowiedzi przyznajesz się, że nie jesteś handlowcem otwartym, patrzącym w przyszłość, bojącym się utraty stołka Prezesa. Zrozum chłopie, że to jest normalność - jeśli do tego nie dorosłeś przeprowadź się do Książa, Tochołowa lub Słaboszowa.

Odpowiedz »

ahahaha
2012-01-31 06:16:15

I bardzo dobrze wreszcie pseudo biznesmeni z Miechowa dostaną w dupę i nie będą się tak sadzić!!!!

Odpowiedz »

Dodaj komentarz