25.01.2012

Protesty nie skutkują, Polska przyjmie ACTA

Pikieta przeciwników podpisania przez rząd Donalda Tuska ACTA (Anti-Counterfeiting Trade Agreement) Fot. PAP/Paweł Supernak

INTERNET. Hakerzy zaostrzają ataki, a internauci wychodzą na ulice. - Nie ustąpimy wobec szantażu - odpowiada premier Donald Tusk.

"Rozpoczynamy operację ACTA, przygotujcie się na serię ciekawych linków..." - napisała wczoraj na Facebooku grupa Anonymous Polska w odpowiedzi na ostateczną decyzję rządu o podpisaniu w czwartek międzynarodowej umowy w sprawie walki z naruszeniami własności intelektualnej. Chwilę później hakerzy opublikowali hasła dostępu do e-maili urzędników rządowych oraz bazy danych m.in. Platformy Obywatelskiej i Telewizji Polskiej.

Uderzyli także w Małopolsce, ujawniając m.in. kody dostępu do strony internetowej Politechniki Krakowskiej. - Pojawiły się informacje dotyczące kodów związanych z zarządzaniem treścią naszej strony internetowej. Opublikowane kody są nieaktualne, a wyciekły przy ubiegłotygodniowej próbie włamania do systemu zarządzania treścią strony. Nasi informatycy zabezpieczyli luki w systemie i cały czas starają się mieć go pod kontrolą - tłumaczy Małgorzata Syrda-Śliwa, rzeczniczka Politechniki.

Hakerzy uważają, że podpisanie ACTA wprowadzi w internecie cenzurę i zablokuje wolność słowa, dlatego zapowiadają kolejne ataki.

- Nie ustąpimy w żadnym wypadku wobec szantażu - odpowiada premier Donald Tusk. - Nie wyobrażam sobie, aby polski rząd, polski parlament, polski premier ustępował przed kimś, kto mówi: "nie podpisuj, bo inaczej opublikujemy kompromitujące dane o twoich urzędnikach".

Rząd ustępować nie zamierza także internautom, którzy wirtualny protest przenoszą na ulice. Wczoraj demonstracje przeciwko ACTA odbyły się między innymi w Warszawie i we Wrocławiu. Jutro planowane są w innych miastach. W Krakowie protest rozpocznie się o godzinie 18 przy Sukiennicach.

Protesty przeciwko ACTA wprowadziły w rządzie spore zamieszanie. Minister administracji i cyfryzacji Michał Boni jeszcze w poniedziałek przed południem nie wykluczał przesunięcia podpisania umowy w czasie. Podobnie wypowiadał się wicepremier i minister gospodarki Waldemar Pawlak.

Po spotkaniu z premierem Boni zmienił zdanie, ale zaznaczył, że ostateczną decyzję o wejściu dokumentu w życie podejmie Sejm. Inny pogląd na tę sprawę zaprezentował minister kultury Bogdan Zdrojewski. - Bez względu na to, czy polski parlament to ratyfikuje, czy podpiszemy tę umowę w Tokio, czy też nie, jeśli określona grupa państw w Europie podejmie tę decyzję i ratyfikuje umowę, to te przepisy obowiązywać będą także w Polsce - powiedział wczoraj na antenie Radia Zet. Zaznaczył, że 90 procent przepisów znajdujących się w ACTA ma charakter europejski, a nie lokalny.

Ministrowie różnili się zdaniami także w ocenie sposobu prac nad ACTA. Zdrojewski nie zgodził się z zarzutami, że polski rząd prowadził rozmowy w sprawie umowy poufnie, choć wcześniej Boni przepraszał za trzymanie dokumentu w tajemnicy przed opinią publiczną.

Maciej Pietrzyk

redakcja@dziennik.krakow.pl

Portal „Dziennik Polski” wraz ze wszystkimi treściami będącymi jego elementami składowymi - w szczególności internetowe wydanie „Dziennika Polskiego” i treści będące jego elementami składowymi - podlegają ochronie prawnej na podstawie międzynarodowego i polskiego prawa autorskiego. Jakiekolwiek korzystanie z utworów, o których mowa powyżej, przekraczające dozwolony użytek osobisty (uregulowany w ustawie o prawie autorskim i prawach pokrewnych) wymaga wyraźnej zgody Wydawcy - POLSKAPRESSE Sp. z o.o., które z tytułu praw autorskich jest podmiotem uprawnionym do wydania takiej zgody.



Waszym zdaniem

Actavian
2012-02-06 20:08:42

Milczec ! Pan Premier Tusk wie co robi ,zostal wybrany demokratycznie i nie powinien ulegac naciskom .

Odpowiedz »

Bernard
2012-02-06 08:28:50

Jezeli Narod protestuje przeciwko rzadowi a ten Rzad mowi ze Narod to szantarzysci to czy jest to nasz rzad????? Za Niemca patryjoci nazywani byli bandytami. Za komuny to byli Wrogowie ludu,dywersanci,elementy wywrotowe itp. Za tuska sprzeciw Narodu - to szantaz. Czy mysmy juz zupelnie poglupieli???

Odpowiedz »

uhahahaha
2012-02-02 19:46:20

POdskoki pajacykow , moroz daje sie we znaki .

Odpowiedz »

uhahahaha
2012-02-04 14:40:37

Mnie zamrozilo mozg .wiec przedstalem myslec .

Odpowiedz »

uhahahaha
2012-02-06 09:19:13

Trzeba bylo myslec pajacu 9. X.2011.odmrozilo ci mozgownice za pozno .

Odpowiedz »

PiSoświrze
2012-02-06 21:49:24

PiSzesz sam do siebie? Schizofrenia twoja pogłębia się. Czy to jest uleczalne?

Odpowiedz »

koniec z anonimowoscia
2012-01-27 07:14:53

w naszym kraju niestety chyba nigdy nie bedzie mowy o demokracji. liczy sie tylko garstka ludzi ktorych gowno obchodzi to czego chca obywatele. jakos nie wszyscy sie na to zgodzili ale nasz rzad nie ma jaj zeby byc rzadem autonomicznym i latwo podporzadkowuje sie krajom takim jak stany zjednoczone. koniec z wolnoscia slowa.

Odpowiedz »

lemingów rozliczymy
2012-01-26 11:04:31

niezrozumienie zagadnienia nie zwalnia z odpowiedzialnosci...

Odpowiedz »

czy to wstyd rudy byt ?
2012-01-26 10:57:37

znacie kogoś kto przyznaje się teraz do głosowania na po ,??? chyba wybory faktycznie pyły jak w Rosji , skoro nie ma takiego elektoratu nikt się nie przyznaje przynajmniej nie oficjalnie imieniem i nazwiskiem

Odpowiedz »

pośmiejemy się
2012-02-04 14:42:42

Przyznaj się lepiej na kogo ty głosowałeś.

Odpowiedz »

taniec z gwizdami
2012-01-26 10:54:46

elektoracie rudego przyznajcie się kolegom na kogo głosowaliście... szkoda że nie zrobiliście tego wczoraj o 18 , na rynku ..

Odpowiedz »

spiskowiec
2012-01-26 10:51:49

Chyba ktoś rozpylił kolejną mgłę i ich kompletnie zaćmiło.

Odpowiedz »

xen
2012-01-25 23:14:26

w koncu ludziska przejzeli na oczy Ci co oczywiscie glosowali na PO, glupi narod jak zwykle bity w beret zawsze sie jednoczy. W koncu ludzie wychodza na ulice. Ten rzad powinien byc zmieciony ze sceny politycznej, sprzedaja nasza wolnosc, gondnośc, suwerennosc.Chcialabym moc kiedys wrocic do normalnej ojczyzny!

Odpowiedz »

zgred
2012-01-25 21:26:28

ACTA to tylko przykrywka do poważniejszych machlojek rządu - np. tych - http://wiadomosci.wp.pl/title,To-jej-wina-Skandal-w-sluzbie-zdrowia,wid,14192838,wiadomosc.html

Odpowiedz »

PiSomatołku!!!
2012-01-25 21:43:30

Ponieważ naPiSali to w "Gazecie nibyPolskiej" to wiarygodność artykułu równa się zero.

Odpowiedz »

do mosze
2012-01-26 08:39:30

niby polska gazeta i na bank żydowska jest GW , ale to pewnie już wiesz Mosze

Odpowiedz »

do matołka
2012-01-26 09:39:32

"Gazeta nibyPolska" Sakiewicza niezbyt inteligentny wielbicielu obłąkanego Maciory. Sam jesteś mosze, a tylko jeszcze o tym nie wiesz.

Odpowiedz »

tik tak tik tak
2012-01-26 10:51:22

słuchaj mosze , niedługo będziecie rozliczeni wasz czas się kończy zdrajcy narodu

Odpowiedz »

bij PiSobolszewię
2012-01-26 22:06:48

was już rozliczyli i nigdy już kwa-kwa z Żoliborza nie będzie rządził

Odpowiedz »

nigdy więcej
2012-02-04 15:19:43

kwa, kwa, kwa

Odpowiedz »

do chłopca z gimnazjum
2012-01-27 15:44:28

"kwa-kwa" kpiny z nazwiska ?? , ile Ty masz lat dzieciaku ? a może jesteś z zapadłej wioski , gdzie nawet śnieg nie pada..

Odpowiedz »

do starego PiSobolszewika
2012-02-04 14:44:51

"kwa-kwa" już nigdy nie będzie rządził i musisz to przeboleć.

Odpowiedz »

do zgrzybialego POlitruka
2012-02-08 16:33:18

ty polszewiku nie dosc ze nie rzadisz to jeszcze nie panujesz nad tym calym balaganem

Odpowiedz »

grzybie toruński
2012-02-08 20:45:39

PiSomatoł i komentarz zbyteczny.

Odpowiedz »

POdgrzybku POsPOlity
2012-02-12 22:52:10

argumenty polszewicki politruku

Odpowiedz »

nieuku!
2012-02-13 19:52:05

Biegiem do podstawówki.

Odpowiedz »

tluku !
2012-02-13 21:33:34

ty biegiem do wychodka , tam twoje miejsce

Odpowiedz »

do walniętego
2012-02-15 19:34:41

Dlaczego już od dwóch dni nie wychodzisz z wychodka? Czyżby s*aczka ?

Odpowiedz »

do lemingów
2012-01-25 19:55:42

dlaczego głosowaliście na tuska ???? , jesteście współwinni

Odpowiedz »

obłuda PiSiorów
2012-01-25 21:40:30

A niby PiS był przeciw? Przecież Błaszczak tłumaczył, że zagłosowali za, bo komuniści zagłosowali przeciw, a teraz udają jedynych sprawiedliwych OBŁUDNICY!

Odpowiedz »

do lemminga
2012-01-26 07:44:33

wyjdź na ulice i krzyknij " Głosowałem na tuska" jestem z ACTA , zobaczysz co się stanie...coś fajnego

Odpowiedz »

do lemminga
2012-01-26 09:36:07

jak ja wyjdę na ulicę i krzyknę "Głosowałem na Kaczyńskiego" pukają się w czoło i radzą mi udanie się do Kobierzyna , nie rozumiem dlaczego

Odpowiedz »

do POknietego POleminga
2012-01-26 14:23:24

I tak ci dobrze radza ,a nie rozumiesz dlaczego bo jestes bezmyslna , otumaniona kreatura tzw. troglodyta .

Odpowiedz »

większego nie ma
2012-01-26 22:10:54

głosowanie na kaczyńskiego to już jest szczyt głupoty

Odpowiedz »

wszystko jasne
2012-01-26 10:59:31

nie rozumiesz bo jesteś lemingiem ...

Odpowiedz »

biegiem do psychiatry
2012-01-26 22:09:35

to już piszesz sam do siebie? twoja schizofrenia pogłębia sie

Odpowiedz »

ale będzie za późno
2012-01-27 15:41:40

niedługo pewnie ktoś zbada przeszłość tatusia , a wtedy zrozumiesz dlaczego wychowano cię w nienawiści do tradycji i podstawowych wartości.

Odpowiedz »

nigdy na to za późno
2012-02-04 14:48:13

Ty lepiej przypomnij sobie kim był twój tatuś. Poszukaj jeszcze jego czerwonej książeczki.

Odpowiedz »

znowu do leminga
2012-01-26 06:42:25

słuchaj lemingu ( dzięki się się przyznałeś kim jesteś ) czy ten tekst przepisałeś z smsa wysłanego przez waszego rudego guru ? , bo nie uwierzę, że cokolwiek potrafisz sam wymysleć , w końcu jesteś lemingiem ;)

Odpowiedz »

znowu do leminga
2012-01-26 09:41:36

ja nie potrafię przepisywać ,bo przekracza to moje umiejętności (:

Odpowiedz »

znowu do leminga
2012-01-26 14:26:31

(:myslenia i zdrowego rozsadku .

Odpowiedz »

to o tobie
2012-01-26 22:15:36

schizofrenik

Odpowiedz »

wole być schizofrenikiem
2012-01-27 15:52:09

tak masz rację skoro postawiłeś taką diagnozę ( jednostka nozologiczna ) to pewnie masz odpowiednie kwalifikacje , ale dla mnie , lepszy schizofrenik , niż zdrajca narodu . Jedno to choroba , drugie świadomy wybór.

Odpowiedz »

niestety to prawda
2012-02-04 14:49:54

Gorzej, gdy schizofrenikowi wydaje się, że jest patriotą, a to występuje u ciebie.

Odpowiedz »

gość
2012-01-25 19:23:41

KTO GŁOSOWAŁ NA TYCH OSZOŁOMÓW POWINIEN SIĘ WSTYDZIĆ RAZEM Z NIMI CHYBA ŻE ONI NIE MAJĄ WSTYDU BO KTO DZIAŁA PRZECIWKO WŁASNYM WYBORCĄ IDIOTA

Odpowiedz »

nieuku!
2012-01-25 21:45:24

Analfabeta, a nie gość. Naucz się ortografii i i nie krzycz, bo to nie jest argument.

Odpowiedz »

do bezsilnego
2012-01-26 07:48:03

skoro zabrakło Ci merytorycznych argumentów krytykujesz formę ..pewnie skoro to poprawi Ci humor

Odpowiedz »

Kobierzyn czeka na ciebie
2012-01-26 09:43:35

chory psychicznie jesteś

Odpowiedz »

szkoda gadać
2012-01-26 11:02:05

doskonała argumentacja , typu "a u was biją murzynów" zapytaj ojca sb-eka on ci wyjaśni

Odpowiedz »

szkoda czytać
2012-01-26 22:11:44

bełkot

Odpowiedz »

wesoły kogucik boguś
2012-01-26 10:50:00

to już lepsze niż partia rudego zdrajcy

Odpowiedz »

protest internetu
2012-01-25 18:50:31

Premierze Tusk- ludzie protestują natomiast tematu "Wolność dla internetu" . Jak ludzie będą pracować, skąd będą wiedzieć co się wydarzyło. Nigdy nie widzieliśmy pana z takiej złej strony. :(

Odpowiedz »

Obywatel RP
2012-01-25 18:02:35

To niesamowite jak kompromituje się rząd PO PSL, nie minął miesiąc, a protestują służby mundurowe, lekarze, farmaceuci, kierowcy samochodów,internauci, przychodnie publiczne w odpowiedzi na przekręt NFZ z podpisaniem kontraktów, a w kolejce czekają szpitale za narzucenie zbujeckiego ubezpieczenia monopolisty PZU, Mam wrażeniex że nasi urzędnicy, tracą poczucie rzeczywistości kontrolę nad sytuacją i w związku z tym nie dziwi, że jakiekolwiek rozwiązanie mające szansę wprowadzenie totalnej cenzury ( w celu zamknięcia ust oburzonym ),w majestacie prawa narzuconego przez korporacje, przyjęli jak błogosławieństwo, oczywiście oficjalnie zasłaniają się bezsilnoscią, bo co złego to przez UE, a jak sukces to PO/PSL. Z pewnościąpodpisanie umowy ACTA i późniejsze ratyfikowanie nie zostanie zaliczone po stronie atutów i zręcznie przemilczone w kompani prezydenckiej Donalda Tuska i całego PO w przyszłych wyborach parlamentarnych, chyba nieprzypadkowo takie ruchy wykonywane są na początku kadencji, bo latem będą igrzyska EURO 2012, a potem wielką kampania propagandowa jak nam się cudownie żyje pod rządami obecnej rozdymanej administracji...naszą rolą jest teraz naciskać posłów PO i dawać wyraz niezadowolenia jak i gdzie się da, nie mogą mieć wytchnienia oraz wspierać opozycję nawet jeśli się we wszystkim z nią nie zgadzamy, trzeba się zjednoczyć i nie odpuszczać, inaczej przepadnie, bo obecna władza, która rządzi drugą kadencję pod rząd uważa, że ma nieograniczony mandat i przyzwolenie na wszystko co wymyślą. Trzymamy się i nie dajmy zamykać oczu.

Odpowiedz »

babcia
2012-01-25 15:47:14

Głupcze!! Przeproś babcię za dowód.I pij to piwo. Teraz im g...o zrobisz!

Odpowiedz »

sa
2012-01-25 15:10:01

TEN "SZATNAŻ" TO GŁOS SPOŁECZEŃSTWA. nie wyobraża sobie słuchania ludzi, których ma reprezentować??

Odpowiedz »

olek2050
2012-01-25 14:53:49

tusk nie słucha nas ,a głosujemy na niego .on zgarnia melony na naszą nie korzyść. co teraz? oddajcie nam internet!!!!!!!!!!!!!!!nie dla acta

Odpowiedz »

mo88
2012-01-25 14:04:38

szantaż? rany, Tusku, o czym Ty mówisz? ludzie = obywatele protestują - nazywasz to szantażem? hakerskie ataki i akcje to tak naprawdę próbka tego, co będzie można robić w necie po przyjęciu ACTA - tylko w drugą stronę, przeciwko użytkownikom. i nie, nie chodzi tylko o nielegalne ściąganie plików (choć pewnie część protestujących jest głównie przeciw temu). jesteśmy przeciwko traktowaniu nas jak debili, jak nie mających głosu baranów za których plecami można przepchnąć ustawy ograniczające nasze obywatelskie prawa. jesteśmy przeciwko temu, że się nas nie słucha - spójrzcie na te tłumy na ulicach, podpisy w internecie, akcje wyłączania stron w imię protestu: dlaczego rząd nie wsłuchuje się w głos ludu? to od czego niby jest? nie chodzi o to, by ACTA nie podpisywać. chodzi o to, by jasno, szczerze powiedzieć o czym jest ta ustawa i co w sobie zawiera, wyjaśnić wszystkie wątpliwości jakie się z nią wiążą, a na koniec, gdy nie będzie już pytań - zrobić referendum. jeśli rzeczywiście ACTA "nic nie zmienia", jak przekonują politycy - to po wyjaśnieniu wszystkich wątpliwości każdy kto ma rozum zagłosuje według swoich przekonań. dlaczego politycy robią wszystko za naszymi plecami? dlaczego traktują nas jak ciemną masę? to przeciwko temu jesteśmy, szanowny Tusku.

Odpowiedz »

NIEEE!!!
2012-01-25 13:27:55

Trzeba zagrać w ten instrument co ich zaboli i to już i nigdy już im nie odpuscic liczą na to że wszystko przyschnie

Odpowiedz »

fsdfsd
2012-01-25 13:23:51

TUSK TO LAMUS

Odpowiedz »

Sprzedawczyki korporacji
2012-01-25 12:42:17

Jak widać , pokojowe protesty nic nie dają. Jak to podpiszą i oleją głosy społeczeństwa pójdę pod sejm z kamieniem nie z transparentem.

Odpowiedz »

wolny
2012-01-25 17:39:03

tez pójdę, ale do tego kamienia wezmę butelkę z benzyną

Odpowiedz »

rg
2012-01-25 12:28:19

tuskuś straci na poparci napewno !

Odpowiedz »

rrrrrrrrrrrrrrrg
2012-01-25 12:55:16

gdyby stacil dawno , to by tego nie bylo , a tak to stale ma parcie

Odpowiedz »

Marcus
2012-01-25 11:12:38

To bezprawie

Odpowiedz »

ooooooo
2012-01-25 10:34:13

teraz to wszyscy cmoknijcie sie w nos

Odpowiedz »

KURW... STOP ACTA
2012-01-25 10:31:47

NA LITOŚĆ BOSKĄ POLIKWIDOWAĆ KONTA BANKOWE POLITYKOM

Odpowiedz »

Nostradamus2012
2012-01-25 13:24:46

A na co tu jeszcze czekac lepiej samo się nie zrobi działać nie mówić i to już . Oni robią co im kazano my róbmy co musimy . wWolności nikt nam nie da ot tak!!!

Odpowiedz »

czesiek
2012-01-25 10:28:09

te zydokomunistyczne marionetki musza podpisac acta, oni nie maja nic do mowienia juz dawno sprzedali siebie i ten kraj

Odpowiedz »

emeryt
2012-01-25 09:37:01

Hakerzy i różnego rodzaju inni przestępcy usiłują nas sterroryzować. Nie daj sobie wcisnąć ich kitu, że walczą o wolność słowa.

Odpowiedz »

jemeryto
2012-01-25 12:14:31

Ty to emeryt z SB lub WSI ,zwykly PrOwokator .Kit to wciskasz ty .

Odpowiedz »

emerytka
2012-01-25 10:45:31

Powiedział co wiedział - czyli nic!! Zamiast do przodu to do tyłu - 3 wojna w internecie!!

Odpowiedz »

LucjanoPawarotti
2012-01-25 10:32:12

Zdychaj dziadzie jak nie ogarniasz otaczajacej rzeczywistosci i belĸotasz to samo co bredzie matoł donald

Odpowiedz »

III
2012-01-25 09:12:25

czy to koniec prawdziwej wolności w Internecie ? To całkiem zabawne że Polska kraj demokratyczny , wolny będzie miał takie prawo .... na całym świecie nikt nie chciał tego prawa a jednak ono powstało … Moim zdaniem to jest próba co się stanie gdy odbierzemy ludzką wolność ? jak daleko można się posunąć w ograniczeniu praw i wolności człowieka jestem bardzo zdziwiony ze nikt ACTA nie podał do Trybunału Konstytucyjnego jako umowa międzynarodowa a następnie ustawa Polska która ogranicza podstawowe wolności człowieka Każdy Internauta wie ze ten akt sprowadzi się do kontrolowania wszystkich połączeń z Internetem inwigilacja na szeroka skale .....

Odpowiedz »

Matrix
2012-01-25 08:53:59

Sposób przygotowania do podpisania umowy międzynarodowej ACTA, jest wielkim świństwem polskiego rządu zrobionym własnemu społeczeństwu, jest wielkim świństwem polskiej prezydencji wyrządzonym narodom UE. Nasi rodzimi i europejscy liberałowie doskonale wiedzieli czego chcą i wiedzieli ,że społeczeństwa się na to nie zgodzą, dlatego wszystko robili po cichu i w sposób zamaskowany aby ostatecznie wziąć za mordę internautów i zablokować rozwój wolnej myśli politycznej i wolność słowa w światowej sieci. Dzieje się to wszystko w okresie gdy wali się w gruzy ich zdziczały kapitalizm a narody świata zastanawiają się jak ten system zlikwidować. Internet stał się podstawową platformą wymiany myśli i idei i stał się dlatego dla kapitalistów groźny,liberałowie przerazili się prawdy o sobie i gniewu własnych narodów oraz po raz pierwszy docenili potęgę internetu. Dziś na skalę światową obiegu informacji w sieci kontrolować się nie da , blokować łączy także nie , już jest w budowie niezależny system połączeń globalnych, którego żadne państwo nie zablokuje.Internet pozostanie na zawsze światową siecią wymiany informacji bez cenzury, to systemy polityczne trzeba zmieniać a nie sieci wymiany informacji.Swoje za uszami ma także PSL, bo to min Sawicki przewodził obradom RE na temat gospodarki morskiej i rybołówstwa na którym projekt dokumentu ACTA został przyjęty aby zamknąć usta ludziom bo ryby i tak głosu nie mają.

Odpowiedz »

Hollie
2012-01-25 08:50:50

Internauta = OBYWATEL. Haker = OBYWATEL

Odpowiedz »

pERSEUSZ
2012-01-25 09:56:56

hydra już nie podnosi łba.... ona poprostu syci się lenistwem i głupotą mas. hasa sobie na wolności i zbiera nas jak ryby w sieci, coraz ciaśniej oplatając nas mackami niby prawa!!! GŁUPCY!... SAMI JESTEŚMY SOBIE WINNI!... UMIEMY TYLKO BECZEĆ BEEE BEEE BEEE... NAWET NAM SIĘ KLIKAĆ NIE CHCE BEEE BEEE....

Odpowiedz »

sad
2012-01-25 08:45:35

Protestujeci, nie dajmy się stłamsić, jesteśmy z wami!!!!!!!!!!!! Zwolennicy POstkomuny zaczynają ujadać,że nie można,że inni podpisali,że ...tyle zła narobiono, że koniec piractwa. A my mówimy koniec samowoli Polska to wolny kraj, Tuska wybrano to i można odwołać.

Odpowiedz »

orka
2012-01-25 08:40:44

Chcą nam odciąć drogę od wszelkich informacji. Media POlskojęzyczne karmią nas kłamstwami, POkazują jakie to społeczeństwo zadowolone z Tuska.Zwalczają telewizję Trwam, dlaczego, ano dlatego ,że tam się mowi obiektywnie nie wychwala się Tuska, Komorowskiego czy innych mącicieli.Dlaczego mogą być TVN, czyi inne stacje a nie może być Trwam ?nie we wszystkim popieram ojca Rydzyka, ale ma takie samo prawo jak POtuski.

Odpowiedz »

Wal
2012-01-25 08:33:22

Nie chcemy takiego premiera który nie liczy się z opinią publiczną- to jest dyktator. Nie poddamy się , nie pozwolimy aby zamknieto nam prawo do mowienia tego co się myśli. Polska to wolny ktraj.Premiera , prezydenta cały ten skorupowany twór do dymisji.Posunięcie Tuska ma i dobrą stronę wreszcie społeczeństwo zrozumiało co ten (nie)rząd wyczynia .

Odpowiedz »

ACTA WON
2012-01-25 07:39:50

Nie ustąpimy w żadnym wypadku wobec szantażu - odpowiada premier Donald Tusk. - Nie wyobrażam sobie, aby polski rząd, polski parlament, polski premier ustępował przed kimś, kto mówi: "nie podpisuj, bo inaczej opublikujemy kompromitujące dane o twoich urzędnikach". Demokracja wymaga dyskusji.Że Rząd się sam wyżywi to już kiedyś było Panie Premierze.

Odpowiedz »

mat
2012-01-25 07:29:48

Skandal place niewolnicze ceny jak w UE i teraz beda scigac kowalskich za mp3 i xvidy haha glupi narod daje sie robic na kazdym kroku.kolwjny etap planu odcywilizowania kraiku bananowego taniej sily roboczej maha sie modlic pic i nie rozwijac sie . Bo kogo stac na oryginalny soft? Argumenty typu niexstac cie to nie kradnij to sa cisy ponizej pasa w narodzie gdzie ponad polowa pracuje za jalmuze bo pensja nazwac 1000 zl nie mozna

Odpowiedz »

koniec piractwa w sieci
2012-01-25 06:27:36

Nic nam nie dadzą protesty w Polsce.. W innych krajach już podpisano umowe w zeszłym Roku.. Ameryka rządzi światem...niestety na nie korzyść naszą bo my nie zarabiamy tyle co oni..i nie stać nas na oryginały :( http://www.megaupload.com/ zablokowany słyszałam też o Brytyjczyku który dostał wyrok 10 lat wiezienia w U.S

Odpowiedz »

Well
2012-01-25 06:03:10

Tusk z słucha tylko swoich kolegów z Brukseli, swoich mistrzów. Obywateli ma gdzieś, zignoruje tysiące protestujących, nawet gdyby Warszawa płonęła. Ten człowiek powinien siedzieć w kryminale.

Odpowiedz »

Dodaj komentarz