Biuro prasowe koncernu tłumaczy, że ceny detaliczne są ustalane przez zespoły analityków na podstawie codziennych obserwacji rynku. Przedstawiciele koncernu przekonują, że nie można porównywać cen paliw na stacjach typu "Premium", do jakich należy Orlen, z obiektami niemarkowymi z powodu "nieporównywalnych kosztów zapewnienia standardu i szerokiej oferty".
Według biura niebagatelny wpływ na wysokość cen w ich sieci ma także szara strefa i konieczność konkurowania na rynku z bardzo tanim paliwem pochodzącym z nielegalnego obrotu.
Dołącz do nas na Facebooku!
Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!
Dołącz do nas na X!
Codziennie informujemy o ciekawostkach i aktualnych wydarzeniach.
Kontakt z redakcją
Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?