Taki efekt udało się uzyskać za sprawą animacji, która przyciąga uwagę czytelników, korzystających ze strony internetowej PWN. To nietypowe i innowacyjne rozwiązanie na polskim rynku wydawniczym ma przyciągnąć uwagę i zainteresować czytelników premierowymi tytułami.
- Podejmujemy próbę wprowadzenia animowanych okładek na polski rynek. Chcemy sprawdzić, jak zareagują na tę innowację nasi czytelnicy, czy pomysł im się spodoba i czy zastosowanie tego rozwiązania przyniesie wzrost sprzedaży – komentuje Marta Sypuła, Dyrektor Pionu Sprzedaży i Marketingu PWN.
Jeśli animowane okładki zostaną dobrze przyjęte przez rynek z pewnością rozważmy przygotowanie takich okładek dla kolejnych nowości wydawniczych PWN. Będziemy obserwować rynek, wyciągać wnioski i na tej podstawie podejmować decyzje dotyczące animowanych okładek, ale też innych innowacji – zapowiada Marta Sypuła.
Mile zaskoczeni będa też czytelnicy, którzy sięgną na stronie PWN po "Ostatni bus do Coffeeville" Hendersona J. Paula. Stojąca tyłem, w centrum (na okładce), bohaterka czeka na tytułowy środek transportu. Widzimy, jak wyłania się on zza kadru, a następnie przejeżdża przystanek. Nie zatrzymuje się w wyznaczonym miejscu. Dzieło będzie miało swoją premierę 23 lutego, ale już dziś możemy zobaczyć jego animowaną okładkę w sieci.
Więcej o zaskakujących okładkach piszemy jutro w "Dzienniku Polskim"
Dołącz do nas na Facebooku!
Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!
Dołącz do nas na X!
Codziennie informujemy o ciekawostkach i aktualnych wydarzeniach.
Kontakt z redakcją
Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?