Otoczenie i sam wiadukt mogą być bardzo atrakcyjne

Otoczenie i sam wiadukt mogą być bardzo atrakcyjne

Janusz Michalczak

Dziennik Polski 24

Aktualizacja:

Dziennik Polski 24

Wiadukt w Zurichu. Krakowski jest znacznie rozleglejszy
1/3
przejdź do galerii

Wiadukt w Zurichu. Krakowski jest znacznie rozleglejszy ©Fot. IM wiadukt.ch

Nowe inwestycje. Punktem wyjścia do dyskusji na temat sposobu zagospodarowania obiektu może być przykład Zurichu.
Przez wiele miesięcy krakowianie będą zmagać się ze skutkami remontu wiaduktu nad ul. Grzegórzecką i przez kolejne lata - z jego bardziej długofalowymi konsekwencjami.

Nie ma alternatywy

W Krakowie rozgorzała dyskusja zainicjowana m.in. przez architektów związanych z Horizone Studio, którzy na popularnym portalu społecznościowym zaprezentowali jakiś czas temu wzorcowy przykład zagospodarowania takiej zrewitalizowanej przestrzeni miejskiej w Zurichu.

Pozostało jeszcze 84% treści

Jeżeli chcesz przeczytać ten artykuł:

Masz dostęp? Zaloguj się

Czytaj także

    Komentarze (1)

    Dodajesz komentarz jako: Gość

    Dodając komentarz, akceptujesz regulamin forum

    Liczba znaków do wpisania:

    zaloguj się

    Autor komentarza nie dodał zdjęcia
    Dlaczego tereny POprzemysłowe?

    Zgłoś naruszenie treści / 2 / 2

    Tereny poprzemysłowe nie powinny być poprzemysłowymi, lecz stać się ponownie przemysłowymi. Należy odtworzyć przemysł a biurowce - wyburzyć. To przez biurowce sa korki, ponieważ robotnicy jeździli...rozwiń całość

    Tereny poprzemysłowe nie powinny być poprzemysłowymi, lecz stać się ponownie przemysłowymi. Należy odtworzyć przemysł a biurowce - wyburzyć. To przez biurowce sa korki, ponieważ robotnicy jeździli do fabryk autobusami czy tramwajami a urzędnicy (w ogóle pracownicy biurowi) - niestety - jeżdżą samochodami osobowymi, i to w jedną osobę (sam kierowca w aucie). Precz z biurowcami i trzeba odtworzyć fabryki. "Las" biurowców powoduje też to, że Kraków- niestety - przyciąga ludność z innych miast, która tu się osiedla i prowadzi to do rozrostu miasta, powodując (wyrażając się najoględniej) dyskomfort życia w mieście. Kraków powinien być mniejszy (zarówno pod względem liczby ludności, jak i powierzchni) i wtedy byłby bardziej przyjazny. 100 tys. ludzi wraz z samochodami należy przesiedlić do wyludniających sie Katowic bądź Łodzi a kolejne 100 tys. - pozbawić aut. zwiń

    Najnowsze wiadomości

    Zobacz więcej

    Najczęściej czytane

    Polecamy

    Wideo

    Gry On Line - Zagraj Reklama