Konkurs "Kryształy PR-u" promuje i nagradza najbardziej wartościowe i kreatywne działania promocyjne realizowane przez jednostki samorządu terytorialnego i organy administracji państwowej. W tym roku do konkursu wpłynęło ponad 100 zgłoszeń.
Za najlepszą kreatywną kampanię promocyjną została uznana akcja „Młodość to stan ducha”, której twarzą był ojciec Leon Knabit. Benedyktyn ubrany w czerwone korale i koszulkę Keep Calm spoglądał na Małopolan i pielgrzymów ze 150 nośników reklamowych, witał pielgrzymów na lotnisku w Krakowie-Balicach i na Dworcu Głównym w Krakowie, „podróżował” z nimi komunikacją miejską i specjalną taksówką.
Pielgrzymom szczególnie przypadły do gustu krakowskie tramwaje, na których zamieszczono słowa ojca Leona Knabita: „Trzeba mieć serce jak tramwaj, otwarte dla wszystkich”. Szacuje się, że reklamę na 3 tramwajach i 10 autobusach zobaczyło w sumie 3 mln osób. Działania promocyjne widziało 35 mln telewidzów i 6 mln internautów. Akcja miała 130 tys. odsłon na YouTube i kolejnych 45 tys. na Snapchacie.
Dołącz do nas na Facebooku!
Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!
Dołącz do nas na X!
Codziennie informujemy o ciekawostkach i aktualnych wydarzeniach.
Kontakt z redakcją
Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?