Nasza Loteria SR - pasek na kartach artykułów

Kryształowa kampania z ojcem Knabitem

Grzegorz Skowron
Grzegorz Skowron
„Młodość to stan ducha”, czyli kampania promocyjna Małopolski towarzysząca Światowym Dniom Młodzieży otrzymała Grand Prix Kryształów PR. Jej twarzą był ojciec Leon Knabit, którego felietony co sobotę można przeczytać w Dzienniku Polskim.

Konkurs "Kryształy PR-u" promuje i nagradza najbardziej wartościowe i kreatywne działania promocyjne realizowane przez jednostki samorządu terytorialnego i organy administracji państwowej. W tym roku do konkursu wpłynęło ponad 100 zgłoszeń.

Za najlepszą kreatywną kampanię promocyjną została uznana akcja „Młodość to stan ducha”, której twarzą był ojciec Leon Knabit. Benedyktyn ubrany w czerwone korale i koszulkę Keep Calm spoglądał na Małopolan i pielgrzymów ze 150 nośników reklamowych, witał pielgrzymów na lotnisku w Krakowie-Balicach i na Dworcu Głównym w Krakowie, „podróżował” z nimi komunikacją miejską i specjalną taksówką.

Pielgrzymom szczególnie przypadły do gustu krakowskie tramwaje, na których zamieszczono słowa ojca Leona Knabita: „Trzeba mieć serce jak tramwaj, otwarte dla wszystkich”. Szacuje się, że reklamę na 3 tramwajach i 10 autobusach zobaczyło w sumie 3 mln osób. Działania promocyjne widziało 35 mln telewidzów i 6 mln internautów. Akcja miała 130 tys. odsłon na YouTube i kolejnych 45 tys. na Snapchacie.

Dołącz do nas na Facebooku!

Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!

Polub nas na Facebooku!

Dołącz do nas na X!

Codziennie informujemy o ciekawostkach i aktualnych wydarzeniach.

Obserwuj nas na X!

Kontakt z redakcją

Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?

Napisz do nas!
Wróć na dziennikpolski24.pl Dziennik Polski