Nasza Loteria SR - pasek na kartach artykułów

Jakub Błaszczykowski ambasadorem mPay. Były piłkarz Wisły Kraków może też zostać akcjonariuszem spółki

Krzysztof Kawa
Krzysztof Kawa
Jakub Blaszczykowski jest współwłaścicielem Wisły Kraków
Jakub Blaszczykowski jest współwłaścicielem Wisły Kraków Adam Jankowski
Jakub Błaszczykowski został ambasadorem marketingowym aplikacji mPay. Umowa z firmą gwarantuje byłemu piłkarzowi Wisły Kraków możliwość objęcia 0,8 proc. akcji spółki. Współpracę zaplanowano do końca tego roku, z możliwością przedłużenia o dwa lata.

- Gdy wchodziłem do zarządu mPay, jednym z moich zobowiązań było wzmocnienie przekazu przemiany mPay w superaplikację oraz zbudowanie wokół tego świadomości marki. Jakub Błaszczykowski był do tego idealny, gdyż szukał ciekawego projektu. Sam Jakub bardzo ostrożnie podchodził do współpracy z mPay, ale w miarę trwania rozmów i zapoznania się z wartościami marki, nasz projekt budził w nim coraz większe zainteresowanie - opisuje w komunikacie prasowym Łukasz Hołubowski, członek rady nadzorczej mPay delegowany do wsparcia zarządu w tym projekcie.

Aplikacja mPay umożliwia m.in. zakup biletów komunikacji miejskiej.

W ramach umowy Jakub Błaszczykowski otrzyma możliwość objęcia lub nabycia po cenie nominalnej 540 tysięcy akcji mPay.

- Od zawsze lubiłem czyste i jasne zasady gry. W swoich przedsięwzięciach biznesowych również kieruję się tym przekonaniem i dlatego zdecydowałem się na współpracę z mPay – mówi Jakub Błaszczykowski. - Ten fintech ma ogromne, ponad 20-letnie doświadczenie i pokazuje swoim użytkownikom, że branża finansowa nie musi być skomplikowana, a sama aplikacja może być bardzo funkcjonalnym narzędziem w codziennym życiu. Te fakty budzą moje zaufanie i skłoniły mnie do realizacji tego projektu.

Firma będzie wykorzystywać wizerunek byłego kapitana reprezentacji Polski w telewizji, radiu, internecie oraz w mediach społecznościowych i na plakatach.

– Ponadto ambasador zapewnił udział osobisty w dwóch eventach organizowanych przez spółkę i udział w konkursie dla użytkowników marki mPay – informuje zarząd mPay.

To kolejna akcja marketingowa z udziałem byłego piłkarza, a obecnie współwłaściciela Wisły Kraków. Wcześniej występował w kampaniach reklamowych m.in. Play, Grupy Lotos, Pepsi, Lay’s, Drutexu, Biedronki, a ostatnio firmy bukmacherskiej LV Bet.

emisja bez ograniczeń wiekowych
Wideo

Wywiad z prezesem Jagiellonii Białystok Wojciechem Pertkiewiczem

Dołącz do nas na Facebooku!

Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!

Polub nas na Facebooku!

Dołącz do nas na X!

Codziennie informujemy o ciekawostkach i aktualnych wydarzeniach.

Obserwuj nas na X!

Kontakt z redakcją

Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?

Napisz do nas!

Polecane oferty

Materiały promocyjne partnera

Materiał oryginalny: Jakub Błaszczykowski ambasadorem mPay. Były piłkarz Wisły Kraków może też zostać akcjonariuszem spółki - Gazeta Krakowska

Wróć na dziennikpolski24.pl Dziennik Polski