Ford Transit za prawie milion złotych. To laboratorium na kołach

Mariusz Michalak
Mariusz Michalak
Ford Transit został podzielony na trzy strefy: kierowcy, biurową oraz techniczną. Auto można rozpoznać między innymi po specjalnej zabudowie na dachu, która kryje wysuwany na wysokość 6 metrów od podłoża maszt z szybkoobrotową kamerą o 30-krotnym zbliżeniu.
Ford Transit został podzielony na trzy strefy: kierowcy, biurową oraz techniczną. Auto można rozpoznać między innymi po specjalnej zabudowie na dachu, która kryje wysuwany na wysokość 6 metrów od podłoża maszt z szybkoobrotową kamerą o 30-krotnym zbliżeniu. Ford
Firma FC Auto System przygotowała mobilne laboratorium kontrolno-pomiarowe stanu środowiska oparte na modelu Ford Transit. Samochód został wyposażony w specjalistyczny sprzęt, który pomoże strażnikom miejskim chronić środowisko i podejmować interwencje w przypadku zagrożenia ekologicznego.

Przygotowane przez firmę FC Auto System mobilne laboratorium nazywane jest potocznie „smogobusem”. Ford Transit został podzielony na trzy strefy: kierowcy, biurową oraz techniczną. Auto można rozpoznać między innymi po specjalnej zabudowie na dachu, która kryje wysuwany na wysokość 6 metrów od podłoża maszt z szybkoobrotową kamerą o 30-krotnym zbliżeniu.

Centrum zarządzania znajduje się w środkowej części pojazdu, której zabudowa została zaadaptowana na biuro. Na liście wyposażenia można tu znaleźć między innymi manipulator do sterowania kamerą, komputery i monitory.

Strefa techniczna dostępna jest od strony tylnych drzwi i kryje szafkę techniczną do przewożenia urządzeń techniczno-pomiarowych oraz pojemników do zbierania próbek. W tej części Transita znajduje się również agregat prądotwórczy, a na skrzydłach drzwi umieszczono sekcję sanitarną – zbiornik na wodę, uchwyt na papier do wycierania rąk oraz pojemnik na mydło w płynie, a także uchwyt na czerpak i drabinę po zewnętrznej stronie.

Ford Transit został podzielony na trzy strefy: kierowcy, biurową oraz techniczną. Auto można rozpoznać między innymi po specjalnej zabudowie na dachu,
Ford Transit został podzielony na trzy strefy: kierowcy, biurową oraz techniczną. Auto można rozpoznać między innymi po specjalnej zabudowie na dachu, która kryje wysuwany na wysokość 6 metrów od podłoża maszt z szybkoobrotową kamerą o 30-krotnym zbliżeniu. Ford

ZOBACZ TAKŻE: Ford 1.0 EcoBoost. Jakie wady ma ten silnik Forda?

Ford Transit został podzielony na trzy strefy: kierowcy, biurową oraz techniczną. Auto można rozpoznać między innymi po specjalnej zabudowie na dachu,
Ford Transit został podzielony na trzy strefy: kierowcy, biurową oraz techniczną. Auto można rozpoznać między innymi po specjalnej zabudowie na dachu, która kryje wysuwany na wysokość 6 metrów od podłoża maszt z szybkoobrotową kamerą o 30-krotnym zbliżeniu. Ford

Służby obsługujące tego Forda Transita mają do dyspozycji specjalistyczne urządzenia. W skład zestawu pomiarowo-badawczego wchodzą między innymi monitor pyłu zawieszonego w powietrzu, który może wykrywać potencjalne zagrożenia pochodzące z powietrza, takie jak np. kurz, pył, dym czy wyziewy przemysłowe oraz przenośny detektor wielogazowy z funkcją odczytu siarkowodoru, tlenku azotu, tlenku węgla i lotnych związków organicznych. W ramach działań terenowych można również dokonać pełnej analizy wody.

emisja bez ograniczeń wiekowych
Wideo

Otwarcie miasteczka ruchu drogowego w Radomsku

Dołącz do nas na Facebooku!

Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!

Polub nas na Facebooku!

Kontakt z redakcją

Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?

Napisz do nas!

Polecane oferty

Materiały promocyjne partnera
Wróć na motofakty.pl Motofakty