Nasza Loteria SR - pasek na kartach artykułów

Niejasne wydatki na igrzyska: Reklama z Bachledą-Curuś za 484 tys. zł

Piotr Tymczak
Krakowscy radni chcą rozliczać z wydawania pieniędzy podatników w związku z zabieganiem o olimpijskie zawody. Nie ma chętnych aby wziąć odpowiedzialność za wysokie koszty

Członkowie specjalnej komisji Rady Miasta Krakowa ds. igrzysk do dziś nie doczekali się profesjonalnego rozliczenia wydatków związanych z nieudolnym zabieganiem Krakowa o zimową imprezę w 2022 roku.

Na posiedzenia komisji nie przychodzi była przewodnicząca komitetu ds. igrzysk, posłanka PO Jagna Marczułajtis-Walczak, podobnie zresztą jak obecna przewodnicząca a zarazem wiceprezydent Krakowa Magdalena Sroka.

Wśród kontrowersyjnych wydatków Komitetu Konkursowego Kraków 2022 jest m.in. spot zatytułowany "Kopciuszek" reklamujący Kraków. Materiał filmowy, w którym główną rolę zagrała Alicja Bachleda-Curuś kosztował 484 tys. zł. Został podczepiony pod wydatki na igrzyska, ponieważ jedną z jego wersji zakończyła plansza z logo Krakowa jako miasta zabiegającego o zimowe zawody olimpijskie.

Czytaj więcej w jutrzejszym "Dzienniku Polskim"

Dołącz do nas na Facebooku!

Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!

Polub nas na Facebooku!

Dołącz do nas na X!

Codziennie informujemy o ciekawostkach i aktualnych wydarzeniach.

Obserwuj nas na X!

Kontakt z redakcją

Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?

Napisz do nas!
Wróć na dziennikpolski24.pl Dziennik Polski