Mobilny Punkt Obsługi Klienta MPEC stanie na rogu ulic Bosackiej i Topolowej. Będzie czynny codziennie od 22 do 25 kwietnia w godzinach 15-18.
W specjalnym namiocie informacyjnym krakowianie będą mieli okazję dowiedzieć się m.in.:
* jak starać się o przyłączenie do miejskiej sieci cieplnej,
* jak prawidłowo wypełnić wnioski na każdym z etapów procesu przyłączenia budynku do miejskiej cieci cieplnej, a jak kompletować niezbędne dokumenty.
* gdzie i w jaki sposób uzyskać dopłaty za wymianę pieca węglowego.
To już drugi mobilny punkt w Krakowie (pierwszy działał prze kilka dni przy ul. Wielopole). Są one elementem programu spotkań pracowników MPEC z mieszkańcami, którzy są zachęcani do zastąpienia pieców węglowych ciepłem z miejskiej sieci.
Do końca roku takie punkty będą pojawiać się w kolejnych dzielnicach miasta. Oprócz tego MPEC prowadzi też inne działania. Spółka rozsyła oferty i ankiety do krakowian, mieszkających na terenie, gdzie zinwentaryzowano obszary palenisk węglowych.
Akcję nagłaśniają plakaty informacyjne.
Dla zainteresowanych przygotowano ulotki i broszury informacyjne. Jedną z nich można też pobrać ze strony www.mpec.krakow.pl.
Strefa Biznesu: Uwaga na chińskie platformy zakupowe
Dołącz do nas na Facebooku!
Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!
Dołącz do nas na X!
Codziennie informujemy o ciekawostkach i aktualnych wydarzeniach.
Kontakt z redakcją
Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?