Największy udział w rynku mają kompaktowe modele A 45 AMG i CLA 45 AMG.
Klienci chętnie decydują się również na najmocniejsze odmiany klas G oraz S. W ciągu pierwszych siedmiu miesięcy roku sprzedaż Mercedes-AMG w Polsce wzrosła do 194 sztuk – o 373 proc. więcej niż w analogicznym okresie ubiegłego roku, gdy nabywców znalazły 52 auta tej niemieckiej marki.
Największym wzięciem cieszy się model CLA 45 AMG z 360-konnym, turbodoładowa-nym silnikiem o pojemności 2 litrów i napędem na obie osie. Od początku roku klienci nabyli 62 takie auta. Tym samym ta wersja AMG ma 15-proc. udział w sprzedaży wszystkich odmian klasy CLA.
Dołącz do nas na Facebooku!
Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!
Dołącz do nas na X!
Codziennie informujemy o ciekawostkach i aktualnych wydarzeniach.
Kontakt z redakcją
Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?