Czy można wyobrazić sobie lepszą zachętę do promocji regionu napędzaną kolorowym peletonem? Nie za bardzo, bo przecież obraz pójdzie w świat, a marka naszego narodowego (sic!, aż dziw, że nie ma jeszcze pomysłu, aby zrepolonizować nazwę) Touru wyjechała już daleko poza krajowe opłotki.
Paradoksalnie, w powiecie myślenickim opracowano nowatorski sposób na... antyreklamę, bo dzięki urzędnikom Majka nie pojedzie jednak przez rodzinne Zegartowice. Co więcej, zamknięcie mostu w Czasławiu zaskoczyło nie tylko organizatorów, ale też zwykłych kierowców, domagających się informacji o objazdach i utrudnieniach w ruchu. Mówiąc wprost - wywrotka na całej linii.
Możemy być jednak pewni - przy najbliższej okazji starosta, wicestarosta albo dyrektor od dróg będą chcieli wygrzać się przy wizerunku Rafała.
I kto się wtedy przejedzie?
Follow https://twitter.com/dziennipolskiDołącz do nas na Facebooku!
Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!
Dołącz do nas na X!
Codziennie informujemy o ciekawostkach i aktualnych wydarzeniach.
Kontakt z redakcją
Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?